Klacht Kettler Benelux: Stoelen hebben ontwerp of productiefout; Kettler weigert actie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 493680
Gebruiker
E.J. vd Heuvel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Tuinstoelen gekocht April 2015. Stoelen staan in de winter altijd binnen. In Mei 2017 contact opgenomen omdat leuningen volledig gecorrodeerd waren. No contact nieuwe plastic kappen voorleuningen ontvangen. Toen al direct aangeven dat ik niet dacht dat dit zou helpen. Het is alleen maar erger geworden inderdaad. Kettler wil weer nieuwe kappen leveren maar het is nu bewezen dat dit niet helpt. Kettler weigert verdere hulp.

Gewenste oplossing

Actie om dit probleem op te lossen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Kettler Benelux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Kettler Benelux?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen