Wij vinden dat Kettler Benelux hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Kettler Benelux: Stoelen hebben ontwerp of productiefout; Kettler weigert actie.
Details
Klacht
Tuinstoelen gekocht April 2015. Stoelen staan in de winter altijd binnen. In Mei 2017 contact opgenomen omdat leuningen volledig gecorrodeerd waren. No contact nieuwe plastic kappen voorleuningen ontvangen. Toen al direct aangeven dat ik niet dacht dat dit zou helpen. Het is alleen maar erger geworden inderdaad. Kettler wil weer nieuwe kappen leveren maar het is nu bewezen dat dit niet helpt. Kettler weigert verdere hulp.Gewenste oplossing
Actie om dit probleem op te lossen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.