Klacht Keuken Kampioen: 1 front van de keuken verkleurd

sad Niet opgelost
Lariss##

In 2004 een keuken laten plaatsen door keukenkampioen. Na 14 jaar verkleurt er 1 frontlade. Van white wash naar donker geel. De rest van de fronten hebben hier geen last van. Keukenkampioen gebeld en enige oplossing is: offerte voor 1 nieuw front, die na al die jaren kleur verschil zal geven, of alle fronten op eigen kosten vervangen.

Dit is duidelijk een productie fout van 1 enkel front. Ik wil graag een passende oplossing zodat ik niet een nieuwe keuken moet aanschaffen, na 14 jaar van een nog prima werkende keuken.

Keuken Kampioen
    Beste meneer.mevrouw Van Gool,

Heel vervelend dat er kleurverschil zichtbaar is geworden. We hebben uw klacht opgepakt en nemen hierover zo snel mogelijk nog contact met u op.

Twan Kok Keuken Kampioen

Lariss##
Er komt een bedrijf kijken of mijn kastdeurtje kan worden nagrmaakt. We wachten dus even af. Uiteraard hoop ik dat het word opgelost. Update: helaas kan deurtje niet worden gemaakt. Ik wacht nu op verdere actie en contact.

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?