Klacht Keuken Kampioen: 4maanden wachten tot de keuken in orde was

Klachtnummer
# 155226
Gebruiker
Margahageman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf het begin was de keuken niet in orde.
Het granieten aanrechtblad sloot aan 1kant niet tegen de muur,zat een kier van 1,5tussen,konden we volgens de Keukenkampioen wel oplossen met tegelen.
Niet dus ,dan komen de tegels schuin te staan,jullie hebben alles opgemeten ,geplaatst en geïnstalleerd,dan hoort het goed te zijn,toch?
Wij zijn verschillende keren in de winkel geweest waar we 1 . 2 x redelijk geholpen zijn maar moesten wel overal zelf achteraan,dat vind ik niet kloppen.
Een idee van de verkoper om een spatrand aan de achterzijde te bestellen om de kier weg te werken,maar dat zou ons dan wel 380 euro kosten,belachelijk.
Uiteindelijk hebben we de spatrand gratis gehad,maar daar hebben we wel heel veel voor moeten doen,stres stres stres.
Ik wilde vanaf het begin,Bosch apparatuur,maar er werd me bauwknecht aangepraat,En die bevalt niet,oven al 3 x stuk geweest ,oven bakt heel slecht ,wij eisen schadevergoeding of nieuwe apparatuur van Bosch.

De oplossing


Een oven die BAKT en die niet twee x zolang moet bakken om het een beetje bruin te krijgen en dan nog niet is zoals het moet zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Beste mevrouw Hageman,

    Jammer om te moeten lezen dat het gehele keukentraject niet zo is gelopen zoals u dit voor ogen had. Ik lees dat de kwestie met betrekking tot uw spatrand uiteindelijk is opgelost en dat u nu nog problemen ondervindt met uw oven. Ik kan me voorstellen dat u er van baalt dat deze al 3 keer stuk is geweest en niet naar behoren werkt. Ik ga uw melding doorzetten naar de leidinggevende van onze service afdeling. U hoort zo snel mogelijk van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Daan - Webcare Keuken Kampioen
  2. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Beste mevrouw Hageman,

    Ik heb begrepen van mijn collega dat er intussen telefonisch contact is geweest en dat de leverancier bij u langs komt om te kijken of er een defect aan de oven is.

    Met vriendelijke groet,

    Daan - Webcare Keuken Kampioen

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen