Klacht Keuken Kampioen: Aansluitkosten

Gerav

Wij hebben een keuken gekocht bij keukenkampioen, er is ons toen verteld dat de montage + aansluiting bij de prijs in zat ( zoals in de kladversie op papier) maar is nooit op de afrekening gezet, terwijl het mondeling is toegezegd en dus ook in de kladversie staat.
Nu moeten wij +- €400 extra betalen voor de aansluiting omdat dit niet opgenomen is in de afrekening! Wij zouden dit graag willen oplossen, alleen keukenkampioen wil niks doen met onze klacht.

Aansluitkosten er bij in voor de afgesproken prijs.

Beste meneer/mevrouw Van Vreugde,

Graag ga ik voor u kijken wat ik voor u kan betekenen. Helaas kan ik op uw postcode en huisnummer geen ordernummer achterhalen. Zou u mij deze aub door kunnen geven zodat ik uw order erbij kan pakken.

Gerav
    Ik denk dat hij op ons nieuwe adres staat; Tagweg 32, 8281HE Genemuiden.
    Groetjes Gera van de Vreugde
    Beste meneer/mevrouw Van Vreugde,

Bedankt voor uw gegevens. Inmiddels heb ik vanuit ons filiaal begrepen dat er contact met u opgenomen is over uw klacht. Deze is met u besproken waarbij er momenteel een uitnodiging uitstaat voor een bezoek aan het filiaal.

Beste meneer/mevrouw Van Vreugde,

In navolging op ons vorige bericht vernam ik dat vanuit het filiaal nogmaals met u gesproken is over uw klacht. Dat hierbij een voorstel is besproken met u en dat u hier nog op terug gaat komen.