Klacht Keuken Kampioen: afhandeling aankoop en kwaliteit

drieceders

We hebben de keuken bij ons thuis uitgezocht, omdat we niet mobiel zijn en niet naar een showroom kunnen . We hebben met foto's en stalen een standaardkeuken uitgezocht. De verkoper moest langs komen met stalen van deurtjes en werkbladen. Zo hebben we fronten en een werkblad uitgezocht. Voor deze fronten moesten we € 800,00 bij betalen. Ik had het gevoel, dat we een standaardkeuken en de andere fronten hadden gekocht. Dat was niet zowe hadden het prijsverschil bijbetaald, is gezegd. Een enorm bedrag voor 6 brede-, 4 smalle deuren, 4 smalle - en 5 brede ladefronten. Maar je wilt een keuken naar je zin. Toch blijft er een nasmaak achter, want ook het werkblad was duurder. KWALITEIT. Ik ben niet mobiel en heb een hulp. Er bleek een druppel water langs het deurtje onder de spoelbak zijn gelopen en de onderkant van het deurtje was daardoor iets beschadigd (uitgezet) Ik vind het vreemd dat een keuken helemaal niet tegen water kan. Een servicemonteur noemde het geen garantie m

Ik durf de keuken haast niet te gebruiken en loop iedereen na met een droge doek.
De fronten met iets behandelen, zodat ze rustig in een keuken gebruikt kunnen worden. De eigen servicemonteur noemde het geen garantie, maar "eigen schuld, d........." Er word laatdunkend over Ikea gedaan, maar die keuken hebben we 13-15 jaar gebruikt. Deze durft ik niet eens af te soppen. We willen zelf wel de fronten verven met iets van zijdeglans en transparant. We hebben een keuken die er prachtig uit ziet, maar die je eigenlijk niet kunt gebruiken, want daar kan hij niet tegen.

Geachte mevrouw Haaring
    We hebben voor u de deur van de spoelkast eenmalig kosteloos besteld.
    Voor de toekomst wil ik u adviseren ons te mailen op klantenservice@keukenkampioen.nl voor vragen, informatie en klachten.
    drieceders
    een nieuwe deur is prachtig, maar ik zou voor de toekomst graag ook een oplossing willen. Vraag blijft: kan ik de deurtjes met b.v blanke lak, glitza of boten lak. Zodat de deurtjes niet kunnen beschadigen door vocht. Ik loop dan nog steeds met een droge doek alles en iedereen na. Want het probleem is niet weg.
    Ik ben blij met een nieuwe deur, maar dat is niet de hele oplossing
    Keuken Kampioen
    er kan geen toplaag overheen. De klant dient het front goed na te drogen, na afdoen met vochtige doek.
    drieceders
    het gaat niet om het afnemen van de kastdeur. Dat doe ik natuurlijk vochtig en droog het na. Het gaat erom dat bij een spoelbak de kraan weleens wordt gebruikt en er weleens een druppel valt. Nu ben ik bedpatient (daarom moest de keuken aangepast worden) en krijg ik hulp voor huishouden en verpleging. Daar kan ik niet naast staan en dus loopt erweleens een druppel langs de kastdeur. En daar kan de kastdeur TOTAAL niet tegen. Daar moet een keuken toch tegen kunnen.???!!!!
    drieceders
    volgende week wordt het deurtje onder de spoelbak vernieuwd.
    Het eerste begin. Mijn vraag is: zou ik het beschadigde deurtje mogen houden? Dan kan ik daarmee uitproberen of het afwerken/beschermen met een transpart product kan helpen beschadigingen in de toekomst te voorkomen.
    Keuken Kampioen
    Kunt u direct mailen naar info@keukenkampioen.nl
    Dan kunnen we sneller en makkelijke reageren
    Uw vraag heb ik voorgelegd aan service afdeling en ik zal u zo snel mogelijk informeren
    Keuken Kampioen
    We hebben aangegeven in de opdracht van de monteur dat hij het oude frontje bij u achterlaat zodat u dit kunt uitproberen.
    Let wel, mocht u de keuken gaan uitvoeren met een transparant folie of iets dergelijks u dan zelf verantwoordelijk bent voor de eventuele schade die door het gebruik van zo'n product ontstaat.
    Mocht er vocht onder die laag komen en in het front trekken dat daardoor schade ontstaan dit is dan ook niet op ons te verhalen.
    drieceders
    We zijn ook duidelijk van plan heel goed te kijken en waarschijnlijk lukt het niet. We willen het graag proberen.
    Verder blijft staan, dat het heel erg jammer is dat de f er niet tegen kunnen wanneer er een druppel water wordt gemorst. Als dat niet meteen opgemerkt wordt, ontstaat er schade. Jammer dat de keuken niet tegen een druppel water kan. Water en een keuken, dat hoort gewoon bij elkaar. Onbegrijplijk!!!!!!!
    Keuken Kampioen
    Omdat uw berichten ook direct per mail bij onze klantenservice terecht komen, sluit ik de klacht bij deze graag op klachtenkompas. Direct mailen werkt sneller

drieceders

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?