Klacht Keuken Kampioen: bestelde keuken in termijnen afbetaald . Nu wil de leverancier niet leveren .

Manus

Broer Kees kwam door echtscheiding in problemen . Moest meerdere schulden betalen
Keuken was besteld. Kees zonder woning moest toch via deurwaarder betalen. Nu na jaren armoede woont hij zelfstandig in woning van overleden Vader en heeft nu ruimte om keuken te plaatsen die inmiddels geheel is betaald . Nu weigert Keukenkampioen te leveren . Zelfs geen kleinere uitvoering Omdat zijn keuken andere maten heeft .
De K. kampioen zal dus geen verlies lijden als ze naar de huidige maten een keuken leveren Want de keuken die besteld was hebben ze al lang door verkocht . Dubbele winst dus !!!

Kees heeft zijn verpligting voldaan . Nu is het de beurt aan de Keukenkampioen

Keuken Kampioen
    Op basis van deze gegevens kunnen we helaas niet zien om welke keuken/klantnaam het gaat
    Graag opgave om een en ander op te kunnen pakken
    Manus
    Gegevens van C. Ruiter (Kees) moeten bij K. Kampioen bekend zijn .
    Advocaat van Juridisch Loket heeft al meermaals geschreven .
    Uw deurwaarder moet nog gegevens hebben over Kees en de keuken . Er is meer tijd nodig voor afspraak en overleg met de Advocaat te Amsterdam .
    Ik ben A. Ruiter , broer van pechvogel C. Ruiter .
    Beleefde Groet namens beiden .

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?