Klacht Keuken Kampioen: Gevoel aan het lijntje te worden gehouden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522087
Gebruiker
Gardenier
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 8-02-2021 hebben wij een keuken laten plaatsen door keuken kampioen.
Tijdens het plaatsen kwam de monteur erachter dat de verkoper van keuken kampioen in Spijkenisse een aansluit set vergeten te bestellen is vd vaatwasser. Kunnen deze dus niet gebruiken. De monteur zelf heeft de inductie kookplaat beschadigd en heeft de koelkast niet waterpas geplaatst. Kastdeurtje blijft ook open staan.

Nadat we dit door hebben gegeven kregen we te horen dat we maar contact op moesten nemen met de klantenservice, heel raar want bij het kopen van een auto neem je bij klachten contact op bij de verkoper en niet bij de importeur, maar dat terzijde.

De verkoper zou er alles aan doen,zei hij... Dus niet.. We hebben zelf contact op moeten nemen met de klantenservice. Zij zeiden dat ze niet eerder dan 8-03-2021 tijd hadden.
Wel raar dat er geen storings monteur, maar ook dat terzijde.
Vervolgens tig keer contact opgenomen met verkoper is Spijkenisse. Hij beloofde er alles aan te doen. Niet dus.
Afspraak blijft staan op 08-03-2021 omdat ze niet eerder tijd hebben..

Wij hebben dus nu een keuken. Vaatwasser kan niet gebruikt worden. Koelkast staa scheef kastdeur blijf open staan en inductie is beschadigd.
We kunnen niet spachtelputzen Ivm de koelkast. Afkitten kan niet Ivm scheefstaande koelkast. Vloerlegger gaat niet Ivm vaatwasser die aangesloten meot worden..
En dit alles tm 08-02-2021 terwijl we al sinds 08-01-2021 in de rommel zitten.

Hoop dat ze alsnog wat kunnen doen hieraan...
Bv storingsmonteur....

De oplossing

Zsm monteur sturen

2 reacties

  1. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Beste heer/mevrouw Gardenier,

    Us review is in goede orde ontvangen en onder de aandacht van onze Klantenservice gebracht om te bespreken. Uiteraard komen wij hier bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Thea Vermeer - Keuken Kampioen
  2. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Gardenier,

    Vanuit onze klantenservice heb ik vernomen dat er over uw klacht vandaag telefonisch contact is geweest maar dat we helaas echt geen mogelijkheden hebben voor een eerdere bezoekdatum. Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Twan Kok - Keuken Kampioen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gardenier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik vind het ongelooflijk dat zo'n bedrijf geen storingsmonteur heeft. Het is hooguit 2 uurtjes werk en wij zitten door een bestel fout en installatie fout een maand langer in de rommel.... Kunnen niet spagtelputzen geen vloertje leggen helemaal niets! Wij zijn een zakelijke overeenkomst aangegaan en hebben aan alle voorwaarden voldaan. Jammer dat keukenkampioen dat niet kan in korte tijd. Echt ongelooflijk! Zo'n groot bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen