Klacht Keuken Kampioen: Ik heb contact opgenomen met de Keuken kampioen maar zeggen dat de garantieperiode voorbij is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 373935
Gebruiker
Kaatsheuvel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Koelkast begint na net 2 jaar te vriezen i.p.v. dat hij alleen koelt. Het vriesgedeelte doet 't wel naar behoren.

De oplossing

Dat de Keuken kampioen contact opneemt met Samsung en dat mijn koelkast/vriezer kosteloos wordt gerepareerd.

2 reacties

  1. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Van den Besselaar,

    Vervelend om te horen dat uw koelkast niet naar behoren werkt. Uw klacht is opgepakt en we nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Kok - KeukenKampioen
  2. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Van den Besselaar,

    Inmiddels hebben we begrepen dat er vanuit onze klantenservice contact met Samsung is opgenomen met het verzoek aan hen om over de reparatie contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Kok - KeukenKampioen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kaatsheuvel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb niks meer gehoord van Keuken Kampioen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen