Klacht Keuken Kampioen: Keuken Kampioen maak grote fout, consument mag het betalen...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 275608
Gebruiker
P.J.E. Sneijders
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Als je hier een keuken haalt maar hopen dat alles goed is. Als het gaat om service dan laten ze het behoorlijk afweten als dit niet het geval is. Verkeerde advies geven maar verschuilen achter de lettertjes om maar niets meer te doen nadat ze hun geld binnen hebben. Ik moest maar contact opnemen met mijn rechtsbijstandverzekering als ik het niet eens was.
Ik moet fors (bij)betalen om een fout te corrigeren waar keukenkampioen schuld aan heeft. Boiler past niet in de kast, mi erg slechte kennis van wat ze verkopen. Kan dus een plintboiler krijgen tegen bijbetalen.

De oplossing

omruilen van de veel te grote boiler voor een plintboiler waarvan ik niet wist dat die er ook waren.

3 reacties

  1. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Beste meneer Sneijders,

    Er is hierover inderdaad contact met u opgenomen door onze klantenservice. De situatie is besproken en om dit op te lossen is inderdaad een voorstel aan u gedaan. U geeft echter aan hier niet akkoord mee te gaan. Wij betreuren dit, maar zoals aangegeven blijven wij hierin bij ons standpunt.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy Prins - Keuken Kampioen
  2. Auteur
    P.J.E. Sneijders
    Datum
    Dit is geen voorstel of oplossing, dit is dus het probleem. Fout maken op basis van slecht advies en kennis van wat er verkocht wordt. Ik zit daardoor met een veel te grote boiler die niet past in de kast en ik mag fors bijbetalen om hun fout te corrigeren?!?
    Dit is geen service, waar ze bij KK zo trots op zijn, het is wel weer duidelijk dat je als kleine consument niks bent als het geld binnen is!
    Zo voelt dat.
  3. Auteur
    P.J.E. Sneijders
    Datum
    Geen oplossing dus......blijft bij belachelijk voorstel.
    Mensen pas op om hier een keuken aan te schaffen! Als ze fouten maken ben je de klos!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.J.E. Sneijders
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, ze blijven erbij dat ik moet betalen voor de fout die KK maakt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen