Klacht Keuken Kampioen: Keukenkastjes zijn niet juist gemonteerd

Cormag

Keukenkastjes zijn geplaatst tegen een latje van ongeveer 2 cm (aan een kant van de muur), omdat de muur volgens hen niet haaks was. Nu moet dit zien op te lossen door gipsplaten en de muur opnieuw laten stucken. Dit was niet nodig geweest als de kastjes op een correcte wijze waren geplaatst. Keukenkampioen beweert zelf dat een teamleider is geweest na het plaatsen van de keuken om de werkzaamheden te bekijken. Dit is echter niet het geval. Mijn klacht wordt steeds afgewezen en de medewerkers staan niet open voor een gesprek voor het zoeken naar een oplossing.

1. Excuus van het bedrijf vanwege het feit dat ik voor leugenaar wordt uitgemaakt (TL die inspectie heeft gedaan).
2. De keukenkastjes anders plaatsen zodat ik geen gipsplaten hoef te plaatsen en dus niet opnieuw hoef te stucken.
3. Als de keukenkastjes niet anders geplaatst worden dan vergoeding voor het laten plaatsen van gipsplaten en stucken (inclusief aanschaf materiaal).

Beste meneer, mevrouw Groenheijde,

Dat is heel vervelend dat deze situatie is ontstaan. Wij hebben uw klacht opgepakt en er wordt hierover zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Beste meneer, mevrouw Groenheijde,

Uw klacht was bij ons reeds bekend en hierover is ook al vaker contact met u opgenomen. Wij hebben uw klacht en de situatie nogmaals beoordeeld maar helaas kunnen we u niet anders mededelen dan dat we bij ons standpunt blijven zoals dit meermaals aan u medegedeeld en toegelicht is.

Cormag
    Nadat mij schriftelijk is medegedeeld dat de klacht is afgewezen heb ik geen contact meer gehad met keukenkampioen. Wederom wordt er beweerd dat hier sprake van is geweest. De situatie is beoordeeld???? Hoe dan?? Intern?? Lijkt mij vrij eenzijdig. Waar blijft interactie met de klant?? Ik heb namelijk niemand gesproken van keukenkampioen!!!!!!! Vrij makkelijk van keukenkampioen om zich hiermee af te doen. Kortom, om een klant binnen te krijgen wordt er van alles beloofd en is er van alles mogelijk. Zodra het geld bij jullie binnen keukenkampioen zijn 'ware gezicht'. Klantvriendelijkheid? ik dacht het niet. Om te kotsen!
    Beste meneer, mevrouw Groenheijde,

Ik heb begrepen dat er intussen nogmaals contact met u is opgenomen en dat er een nieuwe bezoekafspraak gemaakt wordt.

Cormag
    Vanmiddag voor de 1e keer telefonisch contact gehad met een medewerkster. Er is echter geen bezoekafspraak gemaakt omdat dit eerst met een teamleider overlegd moet worden??
    Cormag

Keukenkampioen heeft toegezegd dat er op 10 november een teamleider langs komt. Daarna wordt er beslist.
    Voor nu afwachten dus

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?