Klacht Keuken Kampioen: Keukenkastjes zijn niet juist gemonteerd

Klachtnummer
# 278624
Gebruiker
Cormag
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Keukenkastjes zijn geplaatst tegen een latje van ongeveer 2 cm (aan een kant van de muur), omdat de muur volgens hen niet haaks was. Nu moet dit zien op te lossen door gipsplaten en de muur opnieuw laten stucken. Dit was niet nodig geweest als de kastjes op een correcte wijze waren geplaatst. Keukenkampioen beweert zelf dat een teamleider is geweest na het plaatsen van de keuken om de werkzaamheden te bekijken. Dit is echter niet het geval. Mijn klacht wordt steeds afgewezen en de medewerkers staan niet open voor een gesprek voor het zoeken naar een oplossing.

Gewenste oplossing


1. Excuus van het bedrijf vanwege het feit dat ik voor leugenaar wordt uitgemaakt (TL die inspectie heeft gedaan).
2. De keukenkastjes anders plaatsen zodat ik geen gipsplaten hoef te plaatsen en dus niet opnieuw hoef te stucken.
3. Als de keukenkastjes niet anders geplaatst worden dan vergoeding voor het laten plaatsen van gipsplaten en stucken (inclusief aanschaf materiaal).

6 reacties

  1. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Groenheijde,

    Dat is heel vervelend dat deze situatie is ontstaan. Wij hebben uw klacht opgepakt en er wordt hierover zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Kok - Keuken Kampioen
  2. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Groenheijde,

    Uw klacht was bij ons reeds bekend en hierover is ook al vaker contact met u opgenomen. Wij hebben uw klacht en de situatie nogmaals beoordeeld maar helaas kunnen we u niet anders mededelen dan dat we bij ons standpunt blijven zoals dit meermaals aan u medegedeeld en toegelicht is.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Kok - Keuken Kampioen
  3. Auteur
    Cormag
    Datum
    Nadat mij schriftelijk is medegedeeld dat de klacht is afgewezen heb ik geen contact meer gehad met keukenkampioen. Wederom wordt er beweerd dat hier sprake van is geweest. De situatie is beoordeeld???? Hoe dan?? Intern?? Lijkt mij vrij eenzijdig. Waar blijft interactie met de klant?? Ik heb namelijk niemand gesproken van keukenkampioen!!!!!!! Vrij makkelijk van keukenkampioen om zich hiermee af te doen. Kortom, om een klant binnen te krijgen wordt er van alles beloofd en is er van alles mogelijk. Zodra het geld bij jullie binnen keukenkampioen zijn 'ware gezicht'. Klantvriendelijkheid? ik dacht het niet. Om te kotsen!
  4. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Groenheijde,

    Ik heb begrepen dat er intussen nogmaals contact met u is opgenomen en dat er een nieuwe bezoekafspraak gemaakt wordt.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Kok - Keuken Kampioen
  5. Auteur
    Cormag
    Datum
    Vanmiddag voor de 1e keer telefonisch contact gehad met een medewerkster. Er is echter geen bezoekafspraak gemaakt omdat dit eerst met een teamleider overlegd moet worden??
  6. Auteur
    Cormag
    Datum

    Keukenkampioen heeft toegezegd dat er op 10 november een teamleider langs komt. Daarna wordt er beslist.
    Voor nu afwachten dus

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen