Klacht Keuken Kampioen: Kier van 1cm tot muur keukenblad en hoekje af

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 459526
Gebruiker
Selling
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een pracht keuken gekocht is 4 mei geplaatst
Nu is een deel van mijn blad 1 cm tekort waardoor er een grote kier zit wat niet gekit kan worden en van hetzelfde blad is een klein hoekje af veel contact zowel telefonisch als via email. Krijg te horen dat ik me aan de maten van de meter moest houden wij hebben de opmeter gezegt er komt een osb plaat een gipsplaat en 3 mm stuck dus de juiste maten doorgeven volgens keukenkampioen toch onze fout. Over het hoekje wat eraf is nog steeds niks gehoord. Ze kwamen met oplossing of een nieuw stuk blad op maat of een spatrand langs het aanrecht maar zelf betalen, ik ben het daar niet mee eens koop een keuken van bijna 16000 euro geen brood. De monteur die het kwam plaatsen heeft in zijn eentje het natuur stenen blad gemonteerd met behulp van een afwasmachine terwijl het blad geleverd werd door 2 man omdat het niet te tillen was.
Ik ben echt niet te spreken over de service van keukenkampioen de klachten zijn niet onze fout, en ik erger me aan de fouten van mijn keukenblad heeeel erg jammer.

De oplossing

Ik wil of een nieuw stuk keukenblad of een spatrand maar niet op onze kosten

2 reacties

  1. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Selling,

    Jammer om te venemen dat u niet tevreden over ons bent. Over uw klacht hebben we u vandaag helaas telefonisch niet kunnen bereiken. Daarom hebben we voor u een bericht achtergelaten op uw voicemail en per mail. We zullen het later nogmaals proberen maar mocht u zelf eerder in de gelegenheid zijn kunt altijd alvast reageren op ons bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Kok - Keuken Kampioen
  2. Auteur
    Keuken Kampioen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw Selling,

    Inmiddels hebben we u kunnen spreken en u de situatie naar tevredenheid kunnen toelichten en uitleggen. Zoals afgesproken gaan we voor u aan de slag met de oplossing en ontvangt u van ons binnenkort de besproken offerte.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Kok - Keuken Kampioen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Selling
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aan de kier van 1 cm doen ze niks want is onze fout blijven ze zeggen en het afgebroken stukje word gerepareerd, afwachten of dat mooi word dus nog geen eind resultaat te melden. Ben het eigenlijk nog steeds niet eens met de kier maar zoals hun het zeggen heb ik dus geen poot om op te staan
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen