Klacht Keuken Kampioen: meerdere beplating trekken krom

Arnold deen

kromtrekken beplating

vernieuwen van de beplating

Beste meneer Deen,

Erg vervelend om dit te horen. Uw klacht heb ik opgepakt en we nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op.

Twan Kok - Keuken Kampioen
    Beste meneer/mevrouw Deen,

Dank u voor het doorgeven van uw klacht met daarbij behorende foto's. Graag gaan wij dit intern oppakken en komen hier zo snel mogelijk bij u op terug.

met vriendelijke groet,

Inge Maas - Keuken Kampioen
    Beste meneer Deen,

Intussen heb ik begrepen dat mijn collega u gesproken heeft over uw klacht. Het materiaal is helaas niet af te stellen maar echt kromgetrokken. Omdat dit helaas buiten de garantie valt gaan we voor u een offerte met een coulanceprijs opmaken voor de vervanging van de artikelen.

Twan Kok - Keuken Kampioen

Arnold deen
Dat ik 250 euro moet gaan betalen voor 2 plaatjes hout dit vind ik niet oké. Als ik een plaat Trespa zou laten maken voor mijn kop schot ben ik nog minder kwijt en dit trekt niet krom. Ik heb nu niet voor de eerste keer dat er een deur krom trekt en of een aanrechtblad niet goed is ben hier al meerderen keren mee bezig geweest en word steeds met een kluitje het riet in gestuurd ben ook bezig geweest net ignis Dit omdat de knoppen ineens niet meer werken. En mijn koelkast herrie maakt nou het antwoord was weer duidelijk. GEEN garantie meer ouder dan een jaar toen. Niet zo leuk allemaal we later een keer een bod bloemen gekregen omdat de leverantier mijn vogelkooi om stoten en mijn vogel dood was. Maar dat is bij zaak. Ik hoop dat het genoeg informatie betreft met vr gr Arnold Deen

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?