Klacht Keuken Kampioen: Na drie maanden wachten bij de Keuken Kampioen, nog steeds geen oplossing!

MarloesBarend

In oktober hebben wij een nieuwe keuken laten plaatsen door de Keuken Kampioen met apparatuur van Whirlpool. Bij drie apparaten hadden wij een klacht. De klacht van de vaatwasser is opgelost maar de klacht van de oven en afzuigkap niet. We proberen hier vanaf begin februari al contact over te zoeken en een oplossing voor te zoeken maar we worden van het kastje naar de muur gestuurd. Er wordt belooft dat we teruggebeld worden enz. maar we horen iedere keer weer niets. We moeten er zelf achteraan blijven bellen en ook dan komt er geen duidelijk antwoord. We zijn er helemaal klaar mee! We willen dat onze keuken werkt waarvoor we betaalt hebben!

Een nieuwe oven en afzuigkap die werken naar behoren en daarnaast een compensatie voor het maanden niet op een normale manier kunnen gebruiken van onze splinternieuwe keuken.

Beste meneer/mevrouw Van Aggelen,

Vanuit onze klantenservice heb ik begrepen dat er hierover vanochtend contact met u is opgenomen en dat de leverancier volgende week dinsdag bij u langs komt om de afzuigkap en de combimagnetron om te ruilen. Heel fijn om dit te vernemen.

MarloesBarend
    de apparaten zijn vandaag vervangen. er werd gezegd tussen 8 en 18.00 worden ze vervangen, hele dag vrij genomen zijn ze er pas om 18.30uur.
    allebei de apparaten vervangen nu piept het deurtje van de oven dus nog steeds niet goed!!
    Beste meneer/mevrouw Van Aggelen,

Heel vervelend dat het deurtje van de oven piept na het vervangen van de apparaten door de leverancier. Wij hebben hierover contact opgenomen met Whirlpool en zij nemen hierover zo spoedig mogelijk nogmaals contact met u op.

MarloesBarend
    ik neem aan dat jullie klachten zsm. op willen lossen? we zijn bijna een week verder en we zijn nog niet gebeld!!!
    Beste meneer/mevrouw Van Aggelen,

Uiteraard willen we dat zo snel mogelijk oplossen. Wij nemen nogmaals contact op met Whirlpool om u hierover met spoed te contacteren. Onze excuses voor de vertraging hierin.

Beste meneer/mevrouw Van Aggelen,

Inmiddels hebben we begrepen dat de firma Whirlpool contact met u heeft opgenomen en dat er een afspraak met u gemaakt is op 18 juni. Goed om dat in ieder geval te kunnen vernemen.

Nicole Koster - Keuken Kampioen

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?