Klacht Keuken Kampioen: Niet eerlijk behandeld, en Bauknecht in een verkeerd daglicht willen zetten.

Heemskerk30

We hebben in 2016 een keuken aangeschaft bij Keukenkampioen. Deze is in september 2016 geleverd. Hierbij zijn een magnetron en een oven geleverd. (Bauknecht) De oven is vanaf het begin af aan niet goed geweest. Hier is drie maal een monteur bij geweest maar deze heeft het niet kunnen verhelpen. Na contact met Bauknecht is er besloten om nieuwe apparatuur te plaatsen. Deze afspraak is nagekomen en is er nieuw apparatuur geplaatst. Nu voldoet de apparatuur niet naar onze wensen en is er na contact met Bauknecht besloten het apparatuur terug te nemen en het inkoopbedrag 100% terug te storten naar Keukenkampioen. Dit inkoopbedrag heeft Keukenkampioen in 2016 betaald aan Bauknecht met de afname van de apparatuur. Nu is Keukenkampioen alleen bereid om het bedrag wat ze van Bauknecht uitgekeerd krijgen naar ons over te maken. Wij hebben in 2016 de apparatuur niet voor inkoop kunnen krijgen. (met de verkoper de prijzen bepaald, bruto bedrag - 40%) Dus Keukenkampioen vergoed dus zelf niks! Alleen het bedrag dat hun krijgen van Bauknecht spelen ze door. Ook krijgen we de btw die in 2016 daar over betaald is niet terug. Dit stelt ons zeer teleur als consument. Na diverse telefoongesprekken met mevrouw [verwijderd door moderator] en de heer [naam verwijderd door moderator] is gebleken dat er naar onze mening niet voldoende en eerlijk naar een oplossing wordt gezocht. We staan als consument met onze rug tegen de muur.

Het aanschafbedrag wat wij als consument betaald hebben, retourneren.

Beste meneer/mevrouw [naam verwijderd door moderator],

Heel vervelend dat u het niet eens wordt over het genoemde bedrag. We hebben uw klacht opgepakt en nemen hierover zo snel mogelijk weer contact met u op.

- Keuken Kampioen
    Beste meneer/mevrouw [naam verwijderd door moderator],

Vanuit onze klantenservice hebben we begrepen dat er hierover inderdaad meermaals contact met u is geweest. Hierbij zijn er meerdere coulante offertes voor apparatuur in een hoger segment aangeboden. Vervolgens is er overeenstemming gekomen dat wij het afgesproken geldbedrag aan u over zullen maken.

Heemskerk30
Helaas zijn het geen coulante offertes, maar dat er buiten gelaten. Het gaat om het feit dat Keukenkampioen niet eerlijk zijn en te weinig wil uitkeren. De betaalde BTW in 2016 krijg ik niet terug???? Als ik iets koop bij keukenkampioen betaal ik toch ook BTW?!? En vervolgens wil keukenkampioen alleen het geld van Bauknecht doorstoten en zelf geen enkel verantwoording nemen in de zin de toenmalige winst op de apparatuur bijv delen en de BTW uit tebetalen. Dit getuigt wie ze nu zijn de keukenkampioen. Ik hoop en verwacht (juridisch mag ik dit ook als consument eisen) hoe dan ook dat Keukenkampioen ze verantwoordelijkheid neemt en dit alles netjes op lost. Voor er verdere juridische stappen ondernomen moeten worden.

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?