Opgelost door Keuken Kampioen: Onbeschfofe verkopers

sad Opgelost
f. Willem

Wij zijn naar Keuken Kampioen Utrecht gegaan om ideeën op te doen voor keukens. Omdat wij net zijn begonnen met het oriënteren op keukens waren wij per definitie niet in staat al een keuken aan te schaffen. Dit hebben wij de verkopers ook laten weten. Wij wilden graag op ons eigen gemak 'inspiratie' op doen. Toch begrepen de verkopers dit blijkbaar niet. Na aangegeven te hebben dat wij eerst zelf wilden kijken bleven de verkopers constant vragen stellen om zo het gesprek weer aan te gaan. Hartstikke leuk, tenzij je daar niet op zit te wachten en dit herhaaldelijk hebt aangegeven.
Waar wij ons het meest over verbaasden en waarom uiteindelijk deze klacht is verschenen is het feit dat wij (nadat we genoeg ideeën hadden opgedaan) de winkel uit wilden lopen en wéér gestopt werden door een van de verkopers. Daar hadden wij genoeg van en na een kort dialoog liepen wij door. Daar volgde ongepaste opmerkingen van de verkopers. Wij werden nageroepen en op bijzonder onbeschaafde wijze moesten wij erachter komen dat het blijkbaar niet de bedoeling was dat wij zonder kopen de winkel uit liepen. Voor ons de eerste en vooral ook de laatste keer dat wij voet hebben gezet in Keuken Kampioen Utrecht!

Wij zitten nog niet eens te wachten op een excuses, maar wij zouden graag willen dat de verkopers eens worden aangesproken op hun gedrag. Wij kunnen ons niet voorstellen dat dit dé manier is van omgaan met potentiële klanten, laat staan dat Keuken Kampioen dit gedrag tolereert.

Keuken Kampioen
    Beste heer Willem,

Ondanks dat u aangeeft dat u niet zit te wachten op excuses, wil ik u toch allereerst aangeven dat het ons spijt dat u deze ervaring heeft bij Keuken Kampioen.
    Wij verkopen uiteraard graag een keuken maar het is absoluut niet de bedoeling dat u zo'n slecht gevoel overhoudt aan een bezoek aan een van onze filialen!

Wij hebben uw bericht intern doorgestuurd naar het filiaal en de verantwoordelijke managers om dit op te pakken en uitgebreid te bespreken. Mochten we u toch nog op de een of andere manier kunnen helpen dan horen we dat graag.

Twan Kok - Keuken Kampioen
    Keuken Kampioen
    Beste heer Willem,

Om dit gericht op te kunnen pakken, willen we u vragen of u svp meer informatie heeft voor ons. Bijvoorbeeld op welke dag u bent geweest, of u de naam van de verkoper nog weet of een omschrijving kunt geven, nummer van de offerte of op welke naam de offerte staat.
    U kunt deze gegevens eventueel ook aan ons mailen op klantenservice@keukenkampioen.nl o.v.v. klachtkompasnummer 275120.

Alvast bedankt voor uw moeite.

Twan Kok - Keuken Kampioen
    Beste heer Kok,

Dank voor uw reactie.
    Fijn om te horen dat u het doorgeeft aan de filiaalmanager. Gedetailleerde informatie heb ik helaas niet. Het enige dat ik u kan vertellen is dat het op zondag 1 oktober is geweest.

Met vriendelijke groet

f. Willem
Klacht doorzetten naar betreffende leidinggevende(n)

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?