Opgelost door Keuken Kampioen: Onduidelijke en agresieve verkoop technieken

# 190310
Espinoza

Langs een filiaal geweest voor informatie/offerte. Duidelijk aangegeven dat toekomstige woning nog over enkele maanden ging passeren. Hebben een keukenopzet gemaakt en keuken uitgekozen voor offerte. Konden ons een aanbieding geven met kortingen en keukenplaatsing voor 1 euro. Maar moest wel direct teken want de korting actie verliep op dezelfde dag. Nog gevraagd wat de mogelijkheden waren indien de keukenopzet veranderd moest worden of zelfs kleiner gemaakt moest worden. Ook gevraagd wat er gebeurt wat de mogelijkheden waren indien de toekomstige woning niet door zou gaan. Dit zou allemaal geen probleem zijn, de keuken kan ten alle tijden aangepast worden. Er niks verteld of er bepaalde voorwaarden aanzitten. Nu is het geval dat de keuken stukken kleiner moet worden tot een basiskeuken. Dit is doorgegeven aan Keuken Kampioen en gevraagd of de keuken verkleind kon worden tot het minimum of misschien zelfs gecanceld kon worden. Dit kon niet volgens de verkoper.

Kosteloos opzeggen van de offerte. We zijn wel bereid om een vergoeding te betalen voor de tijd dat verkoper bezig was om de offerte op te stellen. Is toch een 2 uur bezig geweest.

Keuken Kampioen
    Beste heer Espionoza,

Ik heb kennis genomen van uw bericht en laat deze in behandeling nemen Ik heb de gegevens doorgestuurd naar de afdeling annuleringen/juridische zaken. Zij nemen komende week contact met u op om de afwikkeling te bespreken.

Bram - Webcare Keuken Kampioen
    Keuken Kampioen
    Beste meneer Espinoza,

Ik heb begrepen dat u contact heeft gehad met mijn collega van de afdeling juridische zaken en dat u er samen uit bent gekomen. Fijn om dit te vernemen.

Eva - Webcare Keuken Kampioen
    Espinoza
    Goed gesprek gehad met medewerker van Keuken Kampioen. Kwam met een voorstel waar we enigzins mee kunnen leven. Is nu afgehandeld voor beide partijen.

Espinoza

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?