Klacht Keuken Kampioen: Onverwachts onbruikbare keuken en contact voor een oplossing is schijnbaar onmogelijk

SW

Slechte ervaring met service ná aanschaf keuken bij Keukenkampioen Heerlen.

- In eerste instantie zijn wij goed en deskundig geholpen bij het ontwerp en aanschaf van onze keuken.

- Toen wij aanpassingen wilden doorvoeren aan het ontwerp, werd ons verteld dat dit niet kon, omdat eerst de keuken moest worden ingemeten. Een extra afspraak was op geen manier mogelijk.

- Na het definitief bestellen van de keuken kregen we een bericht met het advies de keuken aan te passen, omdat de zijpanelen niet dezelfde afwerking hadden als de kastjes (dit was ons niet bekend bij het bestellen ervan). Hier zat tot onze verbazing een flink prijskaartje aan. Uiteindelijk zelf concessies moeten doen op onze keuken omdat het feit dat wij op de hoogte werden gesteld van de aanpassingen blijkbaar een extra gunst was vanuit Keukenkampioen, en het niet als nalatigheid werd gezien dat dit niet met ons besproken was bij het definitief bestellen.

- Bij simpele vragen tussendoor over precieze afmetingen van de kraan en de pootjes, werd ons meerdere keren beloofd dezelfde dag terug te bellen, wat meerdere malen niet gebeurde, waardoor we ook hier achteraan moesten blijven gaan.

- Uiteindelijk was daar de dag waar we naar hadden uitgekeken. De keuken werd geplaatst! En de keuken is prachtig geworden. Maar ook nu kwamen we weer voor een verrassing te staan. De keuken wordt alleen aangesloten voor een dikke vette meerprijs en het houtafval/verpakkingen wordt achtergelaten in de woning.

- Na contact op te hebben genomen met de klantenservice wordt ons verteld dat een keuken met montage exclusief aansluiten is. Na keer op keer te hebben geprobeerd uit te leggen dat bij aanschaf en plaatsing van een product verwacht mag worden dat je het ook daadwerkelijk kan gebruiken, werd telkens maar hetzelfde antwoord herhaald: aansluiting stond niet op de factuur en het had door de verkoper vermeld moeten zijn dat dit niet onder montage valt. Helaas is ook dit nooit met ons besproken en zitten we opnieuw met extra onverwachte kosten.

- Vervolgens hebben we geprobeerd contact op te nemen met het filiaal in Heerlen (vanwege bovenstaande, maar ook omdat er lijm op de vloer zit van de montage die niet eenvoudig te verwijderen is). Wij zouden zo snel mogelijk teruggebeld worden. Nu twee dagen later hebben wij echter nog steeds niks vernomen.

- Nu zitten wij met een onbruikbare keuken

De keuken alsnog komen aansluiten en de lijmresten op de vloer verwijderen

Keuken Kampioen
    Beste meneer Willems,

Mijn excuses voor de ongemakken welke u heeft ervaren. Het is vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent. Ik ga uw melding intern overleggen, waarna wij er zo spoedig mogelijk bij u op terug komen.

Jody Klein - Keuken Kampioen
    Hallo,
    Dank voor de snelle reactie hier. Ik zag dat u ook bij mijn vriend (Rick van Hoof) al gereageerd heeft op Facebook. Wellicht goed om te weten dat het dezelfde klacht en keuken betreft.

Wij horen graag van u!

Groetjes,

Stacey Willems
    Keuken Kampioen
    Beste mevrouw meneer Willems,

Van onze klantenservice heb ik begrepen dat er contact met u opgenomen is over uw klacht. Hierbij zijn de zaken met u doorgenomen en besproken. Daarnaast is er voor het verwijderen van de lijmresten ook een afspraak gepland. Goed om dat te kunnen vernemen.

Jody Klein - Keuken Kampioen

SW
Niks, zelfde riedeltje blijft herhaald worden. Alleen voor de standaar 375 euro kan de keuken aangesloten worden

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?