Klacht Keuken Kampioen: Oplichting?? Keuken Kampioen Purmerend

A.Noniem Purmerend

We hebben bij Keuken Kampioen (KK) Purmerend een nieuwe keuken aangeschaft. Bij de aflevering bleek dat er een verkeerde spoelbak was geleverd dan afgesproken. KK heeft stiekem tijdens de offertegesprek een goedkopere type spoelbak opgeschreven, dit was ons helaas niet opgevallen. Na de ontdekking tijdens de aflevering hebben we meteen KK opgebeld. De andere spoelbak bleek €270,- duurder, maar dit wilden wij absoluut niet betalen omdat we ons opgelicht voelden. Het werd een pittig gesprek en door tijdsdruk (keuken werd op dat moment gemonteerd) zijn we akkoord gegaan met bijbetaling van €135,-. De volgende dag hebben we alsnog KK gebeld dat deze situatie ons niet lekker zat, toen heeft KK toegezegd om ons de €135 terug te betalen. De bedrijfsleider vroeg ons een paar weken geduld te hebben om het te kunnen regelen. Na 4 weken nog geen geld gezien, dus KK gemaild. We werden teruggebeld met de mededeling dat het geld binnen 10 dagen overgemaakt zou worden. We zijn nu ruim 10 dagen verder en nog niets gezien of gehoord. Wat een waardeloze service!!
Voor de potentiële kopers: we adviseren om heel goed serienummers en productnamen van apparatuur te controleren op de offerte. Zonder dat je het door hebt, staan er goedkopere producten op en krijg je iets geleverd wat je niet wilt.

€135 terugstorten

Keuken Kampioen
    Beste meneer/mevrouw Wijmenga,

Wat vervelend om te lezen dat u de € 135,00 euro niet binnen 10 werkdagen heeft ontvangen. Ik zal hier voor u achteraan gaan zodat dit zo spoedig mogelijk wordt verwerkt.

Mariska Blom - KeukenConcurrent

A.Noniem Purmerend
Dit is de zoveelste keer “zo spoedig mogelijk”. Vooralsnog nog steeds niet opgelost! De keuken is ook gekocht bij Keuken Kampioen ipv KeukenConcurrent. Beetje vreemd...

Ook een klacht indienen over Keuken Kampioen?