Klacht Keuken-kranen.nl: Bestelde producten worden niet geleverd en afspraken worden niet nagekomen

YHW

Op 20 juli 2019 hebben wij een bestelling online geplaatst en ook enkele malen contact opgenomen met het bedrijf dat de levering nog steeds niet heeft plaatsgevonden. Laatste maal gesproken met ene Brigitte en beloofd dat er contact opgenomen word met ons maar helaas niets vernomen meer sindsdien. Dit is ons al meerdere malen beloofd, ook word de mail telefonisch niet beantwoord.

Wij willen ons geld terug voor het product dat besteld is aangezien wij al ruim 2 maanden wachten op een bestelling....
Geen oplossing aangeboden. Helemaal geen reactie van het bedrijf. Telefonisch proberen zij je af te schepen met wij bellen je vanmiddag terug. keuken-kranen.nl is een slecht bedrijf welke zijn afspraken NIET nakomt. Het bedrijf neemt je geld maar levert de producten niet.

Wij vinden dat Keuken-kranen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Keuken-kranen.nl?