Klacht Keuken-kranen.nl: Geen geld terug na annulering

Klachtnummer
# 392356
Gebruiker
j. dorff
Datum
0 reacties

Details

Klacht

na m'n bestelling van een Quooker op 2 juli 2019 heb ik zeer lang zitten wachten op de kraan. Na een maand heb ik de bestelling geannuleerd en elders een kraan besteld, deze was binnen 1 dag geleverd. De annulering verliep alles behalve soepel, en de klantvriendelijkheid was erg ver te zoeken. Nu op 20-9 heb ik m'n geld nog steeds niet ontvangen. Dit is gewoon pure oplichterij!!!

Op google zijn meerdere mensen die zeggen in de zelfde situatie te zitten. Deze firma doet dus aan pure oplichterij!!!

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk het geld van order 2049 terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Keuken-kranen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Keuken-kranen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen