Opgelost door Keukenbadkamerwereld: Niet leveren van reeds betaald artikel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 71538
Gebruiker
Lian
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 6 juli bestelde en betaalde wij een Brink temperatuur voeler bij keukenbadkamerwereld, met een levertijd van 3 dagen volgens de website. Ondanks wekelijks contact over levering met Mike Bellis is het bestelde artikel nu 5 weken later niet geleverd en hebben wij ons geld niet terug. Bij het laatste contact met deze firma werd aangegeven dat DHL de binnen 1 of 2 dagen zou leveren. Dat is inmiddels 2 weken terug. Vandaag proberen te bellen en er wordt niet opgenomen. Wij hebben de hoop opgegeven dat er nog iets geleverd gaat worden.

De oplossing

Alsnog leveren dan wel geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Keukenbadkamerwereld
    Datum
    Transporteur gebeld en gemaild, pakje is zoek. is niet te traceren, klant krijg nu opnieuw hun bestelling. en 10% korting bij de volgende bestelling.
  2. Auteur
    Lian
    Datum
    Uiteindelijk een week na het plaatsen van de klacht is het bestelde artikel binnengekomen (vertraging extra vanwege de trage pakketbezorger).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lian
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Keukenbadkamerwereld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen