Klacht Keukencentrum Tiel: Na 32 weken nog steeds geen complete keuken

IKlapwijk

Afgelopen zomer hebben wij een keuken gekocht bij keukencentrum Sliedrecht. De levertijd zou 3 weken zijn. Een halve week voor levering bleek dat dit helemaal niet kon, want de fabriek had bouwvak. Uiteindelijk is de keuken een paar weken later geleverd. Toen begon de ellende pas echt. Verkeerde handgrepen, waardoor verkeerde gaten in de frontjes, geen montagespullen, te weinig passtuk.. enz. Elke keer moesten wij weer ons gelijk halen.
Na een maand bleek er al een scheur in het werkblad te zitten en liet de lak op sommige plekken al los.

Ondertussen is het passtuk nog steeds niet binnen. Het zou afgelopen vrijdag geleverd zijn met een pakketdienst, maar er was geen track en tracecode. Na navraag blijkt dat de pakketdienst helemaal geen pakje voor ons heeft gehad. Dinsdag zouden we meer horen. Ondertussen is de woensdag voorbij en weten we nog steeds niets. Kortom.. we zijn er na 32 weken tijd nog steeds niet. Kun je zo met je klanten omgaan?

Het liefst wil ik de keuken inleveren en mijn geld terug. Ik heb totaal geen vertrouwen in de keuken, in het keukenbedrijf en al helemaal niet in de garantie.
Een andere optie is een compensatie in geld, aangezien ze zich niet aan het contract hebben gehouden
En zoiezo het passtuk binnen nu en 3 dagen!

Wij vinden dat Keukencentrum Tiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Keukencentrum Tiel?