Klacht Keukencentrum Tiel: Niet nakomen van afspraken door Keukencentrum Tiel

Ina

Ik heb meerdere klachten over het Keukencentrum Tiel, maar onderstaande is de belangrijkste. Alle klachten zijn daar bekend.
In september hebben wij een aanrechtblad besteld met spoelbak en Quookerfusionkraan. Die Quookerfusionkraan zou aangesloten moeten worden op het Quookersysteem dat wij reeds hadden. Keukencentrum Sliedrecht beloofde in september uit te zoeken of dat mogelijk is. In oktober is het aanrechtblad geplaatst (met een willekeurige kraan) en in november hoorden wij dat het niet mogelijk is een Quookerkraan op ons oude systeem aan te sluiten. In de tussentijd werd ons steeds verzekerd dat het zou komen; het was zelfs al besteld (zei de verkoper). Wij hebben nu een lelijke kraan, waar wij ook nog installatiekosten voor moesten betalen. Op schriftelijke klacht in in oktober en november is nooit gereageerd. Op dreigement dat ik klacht op internet zet wordt na 8 dagen gereageerd, met de opmerking dat het Keukencentrum geen blaam treft.

Alsnog installatie Quookerfusionkraan op aanrechtblad. Meerkosten voor rekening van Keukencentrum Tiel

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.