Klacht Keukencentrum Tiel: Productfalen buiten fabrieksgarantietijd. Leverancier neemt zijn verantwoordelijkheid niet

Ruud

In juni 2009 Bosch combimagnetron/oven gekocht bij KeukencentrumTiel (KCT). In oktober 2013 stopte draaiknop met functioneren. Gemeld bij KCT, zij hebben melding gemaakt bij Bosch, ik zou gebeld worden. Na een week weer gebeld met KCT, zij adviseren afspraak maken met Bosch. Bosch gebeld, expliciet gezegd dat ik geen kosten accepteer bij productfalen welke niet door mij veroorzaakt. Bosch langs geweest: bleek stekker los te zitten intern. Is gemaakt en op analyse/factuur beschreven. Factuur niet geaccepteerd/ondertekend. Veel mail en belcontact met Bosch en KCT, onder andere doordat Bosch onterecht melde dat het kwam door een kapotte toets. Daar was nooit sprake van geweest. Ben nagenoeg voor leugenaar uitgemaakt door KCT. Geen van beide neemt verantwoordelijkheid. KCT zei: zoek maar rechtshulp. Juridisch advies ingewonnen. Zij geven mij gelijk. Bosch blijft herinneringen sturen en dreigt met incasso.

Bosch en KCT moeten dit met elkaar afhandelen. Ik beschouw KCT als verantwoordelijk en opdrachtgever richting Bosch. Er is bewijsbare sprake van productfalen. Ik ontvang graag van Bosch en KCT bericht dat zij dit met elkaar oplossen.

Wij vinden dat Keukencentrum Tiel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Keukencentrum Tiel?