Klacht Keukenconcurrent: condities worden niet gehonereerd

dejong

Ik heb eind mei een keuken besteld onder bepaalde condities. Met name dat ik gelokt ben met een Keuken waardebon bij opvragen offerte en gratis apparaat als ik op SuperFriday bestel.
Alle 2 keurig gedaan; coupon ingeleverd en keuken rond gemaakt op Super Friday.

Vervolgens volgde wél een orderbevestiging maar geen contract.
Nu ik het contract éindelijk ontvangen heb, staat er niks over bovenstaande condities. Hier naar gevraagd en deze zijn zogenaamd 'meegenomen in de korting'. daar over is helemaal niks gezegd tijdens rondmaken keuken. De condities zouden namelijk 'in orde komen'. En betreffende werknemer is natuurlijk niet meer werkzaam.

Nu wordt er gedreigd met juridische stappen als ik niet betaal of als ik annulleer!

Gratis apparaat i.v.m. tekenen op Super Friday (en liefst ook de waardebon)

Geachte heer/mevrouw Vrijhoef,

Wat uiterst vervelend te vernemen dat de aankoop van uw keuken niet naar wens verloopt.

Ik zal er voor zorgen dat een van onze medewerkers zo spoedig mogelijk contact met u opneemt om uw contact te bespreken.

Teun - Webcare Keukenconcurrent
    Geachte heer/mevrouw Vrijhoef,

Van mijn collega in Alkmaar heb ik begrepen dat er intussen telefonisch contact met u is geweest en dat dit contact naar tevredenheid is verlopen.

Ik ga er van uit dat deze klacht naar behoren is opgelost en ga deze dan ook labelen als zijnde 'opgelost'.

Teun - Webcare KeukenConcurrent
    Beste Teun,
    Ja de tegoedbon krijg ik opgestuurd. Echter over het gratis apparaat van de betreffende SuperFriday actie valt niet te praten.

Vriendelijke groet,
    Lianne
    Beste mevrouw,

Hiervoor wil ik u toch verwijzen naar mijn collega van het filiaal. Zij kan u precies uitleggen hoe deze korting is verrekend.

Teun - Webcare KeukenConcurrent.
    dejong
    niet naar wens, beloftes worden niet nagekomen.
    Er wordt verwezen naar (door mij) ondoorzichtige condities.
    Ik heb de zogenaamde korting namelijk niet zo op een offerte zien staan.

dejong

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?