Klacht Keukenconcurrent: condities worden niet gehonereerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 179464
Gebruiker
dejong
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb eind mei een keuken besteld onder bepaalde condities. Met name dat ik gelokt ben met een Keuken waardebon bij opvragen offerte en gratis apparaat als ik op SuperFriday bestel.
Alle 2 keurig gedaan; coupon ingeleverd en keuken rond gemaakt op Super Friday.

Vervolgens volgde wél een orderbevestiging maar geen contract.
Nu ik het contract éindelijk ontvangen heb, staat er niks over bovenstaande condities. Hier naar gevraagd en deze zijn zogenaamd 'meegenomen in de korting'. daar over is helemaal niks gezegd tijdens rondmaken keuken. De condities zouden namelijk 'in orde komen'. En betreffende werknemer is natuurlijk niet meer werkzaam.

Nu wordt er gedreigd met juridische stappen als ik niet betaal of als ik annulleer!

De oplossing

Gratis apparaat i.v.m. tekenen op Super Friday (en liefst ook de waardebon)

5 reacties

  1. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vrijhoef,

    Wat uiterst vervelend te vernemen dat de aankoop van uw keuken niet naar wens verloopt.

    Ik zal er voor zorgen dat een van onze medewerkers zo spoedig mogelijk contact met u opneemt om uw contact te bespreken.

    Met vriendelijke groet,

    Teun - Webcare Keukenconcurrent
  2. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vrijhoef,

    Van mijn collega in Alkmaar heb ik begrepen dat er intussen telefonisch contact met u is geweest en dat dit contact naar tevredenheid is verlopen.

    Ik ga er van uit dat deze klacht naar behoren is opgelost en ga deze dan ook labelen als zijnde 'opgelost'.

    Met vriendelijke groet,

    Teun - Webcare KeukenConcurrent
  3. Auteur
    dejong
    Datum
    Beste Teun,
    Ja de tegoedbon krijg ik opgestuurd. Echter over het gratis apparaat van de betreffende SuperFriday actie valt niet te praten.

    Vriendelijke groet,
    Lianne
  4. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Beste mevrouw,

    Hiervoor wil ik u toch verwijzen naar mijn collega van het filiaal. Zij kan u precies uitleggen hoe deze korting is verrekend.

    Met vriendelijke groet,

    Teun - Webcare KeukenConcurrent.
  5. Auteur
    dejong
    Datum
    niet naar wens, beloftes worden niet nagekomen.
    Er wordt verwezen naar (door mij) ondoorzichtige condities.
    Ik heb de zogenaamde korting namelijk niet zo op een offerte zien staan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
dejong
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen