Opgelost door Keukenconcurrent: Geen reactie na foute levering

sad Opgelost
G.N. van Langen

Mijn zoon heeft op 10-2-2018 een keuken gekocht bij de Keukenconcurrent te Cruquis onder ordernummer 20376003580. Hij is geholpen door [verwijderd door moderator]. Via de mail was er afgesproken dat de keuken geleverd zou worden in week 15. Uiteindelijk werd de keuken pas geleverd op 17-5. Op 18-5 ben ik begonnen met het in elkaar zetten van de keuken en kwam tot ontdekking dat bij twee onderkastjes de deurtjes de verkeerde kant op draaiden. Hierop meteen de KS gebeld en die gaven aan dat zij geleverd hadden volgens tekening. Ik gaf aan dat ik een andere tekening heb en dat mijn zoon hier akkoord op had gegeven. KS gaf toen aan dat het verder opgelost moest worden met de winkel. Hierop werd ik doorverbonden met [verwijderd door moderator] en die gaf aan dat zij fout waren. [verwijderd door moderator] zei dat hij het ging oplossen, hij moest het overleggen met de technische dienst. Hij ging terugbellen. Dit gebeurde niet en vervolgens heeft mijn zoon op 19-5 weer de winkel gebeld en kreeg toen te horen dat KS dicht was tot 22-5. Hierna zouden worden terug gebeld. In de week gebeurde er niets en op 25-5 maar weer de winkel gebeld. Er werd toen aangegeven dat het over verschillende schijven moest gaan maar zodra er akkoord was dan zou er binnen twee tot drie werkdagen een oplossing komen. We zouden worden teruggebeld / gemaild. Op 26-5 maar weer gebeld en toen kregen we te horen dat het in gang was gezet maar dat KS dicht was. Op 28-5 weer gebeld maar toen werd er niet opgenomen. Vervolgens maar gemaild. Hierop is ook nog geen antwoord gekomen.

Gaarne zo spoedig mogelijk een oplossing. Of twee nieuwe kastjes, of een monteur die de deurtjes komt omzetten of een boormal opsturen zodat wijzelf de deurtjes kunnen omzetten.
Mijn zoon had gehoopt enkele weken na week 15 in zijn appartement te kunnen maar door te late en foute levering zit hij nog steeds bij zijn ouders in huis.
Zou mooi zijn als hij hier een of andere compensatie tegenover staat.

Keukenconcurrent
    Beste meneer/mevrouw Van Langen,

Heel erg vervelend dat de oplossing van dit probleem langer duurt dan u en wij wensen. Ik heb uw klacht opgepakt en ga er voor zorgen dat er contact met u opgenomen wordt om u op de hoogte te brengen van de status van de bestelling.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent
    Keukenconcurrent
    Beste meneer/mevrouw Van Langen,

Van mijn collega van de klantenservice heb ik begrepen dat er vanmiddag contact met u opgenomen is over uw klacht. Hierbij is besproken om een bezoekafspraak te maken met een van onze monteurs om de deurtjes om te wisselen. Deze afspraak staat genoteerd voor 5 juni aanstaande. Goed om dit te horen.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Beste Keukenconcurrent,

Vandaag 5-6 is de monteur langs gekomen. Hij gaf aan dat nieuwe kastjes leveren een mooiere oplossing was dan de deurtjes te verwisselen. Omdat nieuwe kastjes leveren nog langer zou duren hebben we gekozen voor het wisselen. De gaatjes die nu aan de andere kant zitten heeft de monteur niet weggewerkt daar dit niet op zijn opdracht stond. Telefonisch was dit wel toegezegd door de KS. Ik ben dus matig tot redelijk tevreden met de geboden oplossing.

G.N. van Langen
Beloofd om het netjes af te werken maar dat is niet gebeurd.

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?