Opgelost door Keukenconcurrent: iPhone 7 actie niet geleverd en slechte nazorg

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 283820
Gebruiker
rreiner
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Beste,

Mijn moeder heeft onlangs een keuken bij jullie gekocht tijdens een actieperiode waarbij een gratis iPhone 7 werd aangeboden. Tijdens het tekenen is ons verteld dat de iPhone binnen 2 weken geleverd zou worden. Dit was eind september. Nu hebben we meerdere malen contact gehad met de vestiging in Heerlen en ook jullie algemene info nummer. De vestiging in Heerlen heeft ons meerdere malen weer een termijn van twee weken aangegeven, maar we zitten inmiddels in december en nog steeds is er geen telefoon binnengekomen. Dat een leverancier in gebreke blijft kan ik me voorstellen, maar de aftercare van Vestiging Heerlen en ook jullie algemene Info nummer is ontzettend tegengevallen. De verkoper (Philippe) verwijst ons naar de vestigingsmanager, deze belt echter nooit terug. Gisteren heb ik weer een poging gedaan, waarna mij verzekerd is dat we vandaag teruggebeld worden. Ook dat is nog altijd niet gebeurd. Niemand kan mij iets vertellen. Ook het info mailadres heeft een tijd geleden gereageerd, maar moest een ordernummer hebben, en reageert daarna ook niet meer, ook niet na de drie dagen reageertijd. (Stefanie Schellekens). Ik ben erg teleurgesteld in de gang van zaken betreffende deze aankoop. Het wordt ons duidelijk dat het tijdens het verkooppraatje in de winkel vanalles wordt toegezegd, maar zodra alles betaald is er van nazorg geen enkele sprake is. Erg jammer en zeer frustrerend. Hopelijk dat iemand onze klacht via deze weg wel serieus neemt, want we voelen ons niet gehoord.

Met vriendelijke groet,
R. Reiners

Gewenste oplossing

De levering van de iPhone 7 en een excuus voor de lakse houding ih.k.v. nazorg.
Geboden oplossing
Telefoon is geleverd, mede dankzij interventie van Regiomanager. Gr,
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Reiners,

    Heel erg vervelend dat er geen contact meer is opgenomen hierover. Ik heb uw klacht opgepakt en ga ervoor zorgen dat er in ieder geval zo snel als mogelijk contact met u opgenomen gaat worden.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Hoekstra - KeukenConcurrent
  2. Auteur
    rreiner
    Datum
    Beste Twan,

    Inmiddels heeft de verkoper mijn moeder opgebeld. De mededeling was dat we 725euro moeten aanbetalen voordat we de iPhone krijgen. Liefst zo snel mogelijk. Als we dit niet doen, dan krijgen we de telefoon sowieso pas na het plaatsen van de keuken en na de complete betaling over 4 weken.

    Ik vind dit wederom een hele vreemde gang van zaken. De eerste vraag die het bij mij opwekt is waarom we moeten aanbetalen voor een product dat we "gratis" bij een keuken krijgen. Daarna is er nooit een woord gezegd over het aanbetalen van deze telefoon. De verkoper heeft dit blijkbaar over het hoofd gezien. Hoe kan dit nu opgelost worden?

    Vriendelijke groet,
    Remco Reiners
  3. Auteur
    rreiner
    Datum
    De telefoon is eindelijk binnen, met dank aan de interventie van de regiomanager.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen