Opgelost door Keukenconcurrent: iPhone 7 actie niet geleverd en slechte nazorg
Details
Klacht
Beste,Mijn moeder heeft onlangs een keuken bij jullie gekocht tijdens een actieperiode waarbij een gratis iPhone 7 werd aangeboden. Tijdens het tekenen is ons verteld dat de iPhone binnen 2 weken geleverd zou worden. Dit was eind september. Nu hebben we meerdere malen contact gehad met de vestiging in Heerlen en ook jullie algemene info nummer. De vestiging in Heerlen heeft ons meerdere malen weer een termijn van twee weken aangegeven, maar we zitten inmiddels in december en nog steeds is er geen telefoon binnengekomen. Dat een leverancier in gebreke blijft kan ik me voorstellen, maar de aftercare van Vestiging Heerlen en ook jullie algemene Info nummer is ontzettend tegengevallen. De verkoper (Philippe) verwijst ons naar de vestigingsmanager, deze belt echter nooit terug. Gisteren heb ik weer een poging gedaan, waarna mij verzekerd is dat we vandaag teruggebeld worden. Ook dat is nog altijd niet gebeurd. Niemand kan mij iets vertellen. Ook het info mailadres heeft een tijd geleden gereageerd, maar moest een ordernummer hebben, en reageert daarna ook niet meer, ook niet na de drie dagen reageertijd. (Stefanie Schellekens). Ik ben erg teleurgesteld in de gang van zaken betreffende deze aankoop. Het wordt ons duidelijk dat het tijdens het verkooppraatje in de winkel vanalles wordt toegezegd, maar zodra alles betaald is er van nazorg geen enkele sprake is. Erg jammer en zeer frustrerend. Hopelijk dat iemand onze klacht via deze weg wel serieus neemt, want we voelen ons niet gehoord.
Met vriendelijke groet,
R. Reiners
Gewenste oplossing
De levering van de iPhone 7 en een excuus voor de lakse houding ih.k.v. nazorg.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.