Klacht Keukenconcurrent: kapotte inbouwvaatwasser waarvoor nauwelijks vergoeding reparatie

# 195516
j

Mijn inbouwvaatwasser is 3 jaar oud en voor de tweede maal kapot! Nu is de garantie verlopen en krijg ik maximaal 75 euro van Keukenconcurrent vergoed! Ik heb hierover met Ignis gebeld en ik moet sowieso 120 euro betalen, of mijn apparaat gemaakt kan worden of niet (voorrijkosten etc.) Moeten er dingen vervangen worden dan komen daar dus extra kosten bij, met een maximum van 225 euro, waarvan dus maximaal 75 euro vergoeding van keukenconcurrent! Ik vind dat een vaatwasser van 3 jaar oud kosteloos gerepareerd moet worden en anders in ieder geval de helft van de reparatiekosten door keukenconcurrent vergoed moeten worden!

Kosteloze reparatie! Anders in ieder geval 50 % vergoeding reparatiekosten. Indien er geen reparatie mogelijk is, vervanging apparaat!

Keukenconcurrent
    Beste meneer Aipassa,

Ik ga uw melding opnieuw bespreken met de service afdeling om te bekijken wat we hierin voor u kunnen betekenen.

Chris - Webcare KeukenConcurrent
    j
    Nu zijn wij benaderd door Keukenconcurrent dat er 56 euro betaald gaat worden, dit is niet wat ik had verwacht, doch beter iets dan niets!
    j
    Wilde eigenlijk niets betalen voor de reparatie, nu heeft me dat toch 76 euro gekost voor een zwenkarm in een machine van 3,5 jaar oud!!

j

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?