Klacht Keukenconcurrent: kapotte inbouwvaatwasser waarvoor nauwelijks vergoeding reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 195516
Gebruiker
j
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn inbouwvaatwasser is 3 jaar oud en voor de tweede maal kapot! Nu is de garantie verlopen en krijg ik maximaal 75 euro van Keukenconcurrent vergoed! Ik heb hierover met Ignis gebeld en ik moet sowieso 120 euro betalen, of mijn apparaat gemaakt kan worden of niet (voorrijkosten etc.) Moeten er dingen vervangen worden dan komen daar dus extra kosten bij, met een maximum van 225 euro, waarvan dus maximaal 75 euro vergoeding van keukenconcurrent! Ik vind dat een vaatwasser van 3 jaar oud kosteloos gerepareerd moet worden en anders in ieder geval de helft van de reparatiekosten door keukenconcurrent vergoed moeten worden!

De oplossing

Kosteloze reparatie! Anders in ieder geval 50 % vergoeding reparatiekosten. Indien er geen reparatie mogelijk is, vervanging apparaat!

3 reacties

  1. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Beste meneer Aipassa,

    Ik ga uw melding opnieuw bespreken met de service afdeling om te bekijken wat we hierin voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Chris - Webcare KeukenConcurrent
  2. Auteur
    j
    Datum
    Nu zijn wij benaderd door Keukenconcurrent dat er 56 euro betaald gaat worden, dit is niet wat ik had verwacht, doch beter iets dan niets!
  3. Auteur
    j
    Datum
    Wilde eigenlijk niets betalen voor de reparatie, nu heeft me dat toch 76 euro gekost voor een zwenkarm in een machine van 3,5 jaar oud!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
j
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen