Klacht Keukenconcurrent: keuken moet correct opgeleverd worden

Klachtnummer
# 537055
Gebruiker
Gebruiker1614344149
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voortbordurend op vorige correspondentie welke nu bijna 7 mnd loopt: nee het is niet opgelost! Het is een eindeloos gebeuren met keukenconcurent. Op 4 mei jl. kreeg wederom na een tel. van mijn kant onderstaande mail, verder niets meer gehoord.

Via deze weg stuur ik u dez e-mail met waar ik voor u mee bezig ben. Wij hebben contact gehad met Siemens wat betreft de afzuigkap.

Zij kunnen geen schacht leveren voor deze type afzuigkap, nu hebben ze een alternatief aangegeven om het voor u op te lossen. Dit is gestuurd naar mijn collega's van het filiaal om dit verder met u op te pakken omdat zij de huidige afzuigkap aan u verkocht hebben en zij het gesprek met u hebben gevoerd hier over. Zij zullen deze week met u hierover contact opnemen.

Vertrouwende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Aanvullende vragen?
Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van deze e-mail, neem dan gerust contact met ons op: klantenservice@keukenconcurrent.nl. Telefonisch zijn we bereikbaar via: 0416539369.


Met vriendelijke groet,

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Klantenservice Keuken Concurrent

De oplossing

Een afzuigkap die open blijft staan met zwarte schacht

1 reactie

  1. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Na een aantal maal contact met u te hebben gehad zijn we met u tot een oplossing gekomen. We gaan u een nieuwe afzuigkap leveren en u heeft aangegeven voor de besproken kap van Whirlpool te kiezen. Fijn te horen dat dit nu voor u opgelost kan worden! We houden u op de hoogte over de levering van uw nieuwe afzuigkap.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Hoekstra - KeukenConcurrent


Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen