Opgelost door Keukenconcurrent: Keuken vertraagd en gewijzigd in alleen afleveren in plaats van afleveren en monteren

sad Opgelost
Keukenjuni2021

Op 7 april heb ik een orderbevestiging getekend bij de keukenconcurrent voor levering en montage van een keuken in week 23 voor €8422.
Op 19 mei wordt telefonisch doorgegeven dat de keuken pas in week 25 geleverd kan worden. Vanwege deze vertraging wordt een financiële compensatie toegekend vanwege mijn dubbele lasten, het nieuwe orderbedrag wordt €6200.
Echter wordt er op 26 mei een pro forma orderbevestiging gestuurd dat de keuken in week 25 wordt afgeleverd en ik als klant zelf verantwoordelijk ben voor de montage. De keukenconcurrent verzoekt mij dit te onderteken maar daarmee vervallen eerder gemaakte afspraken.

Ik wil dat de keukenconcurrent de keuken gaat leveren. Ook wil ik dat zij de keuken monteren, zoals is afgesproken. Daarnaast wil ik de toegekende financiële compensatie vanwege de vertraging.
Ik wil een nieuwe officiële orderbevestiging ontvangen met officiële factuur met hierin de oorspronkelijke leverdatum en de nieuwe datum van leveren. Ook wil ik dat hierin de montageopdracht en de financiële compensatie wordt opgenomen.

Keukenconcurrent
    Beste meneer, mevrouw,

Erg jammer om te vernemen dat u deze bovenstaande ervaring heeft met ons. Ik heb uw klacht opgepakt en ga er voor zorgen dat er hierover zo snel mogelijk contact met u wordt opgenomen.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Keukenjuni2021
In week 28 levering en montage met korting. Indien dit ook echt gebeurd is dit een redelijke oplossing.

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?