Opgelost door Keukenconcurrent: Keukenconcurrent zou ik hierdoor niet aan te bevelen aan vrienden of kennissen

content Opgelost
Facilitaire manager

8-5-2017 Regiomanager keukenconcurrent tijdig op de hoogte gesteld over onze bezorgdheid omdat we al twijfelde of alles wel goed zou komen. Hij heeft toezeggingen gedaan dat de keuken op tijd geleverd zou worden. Ook hij kan zijn beloftes niet nakomen. Nu zitten we drie weken zonder keuken, alles moeten verzetten o.a. tegelzetter, leggen van houten vloer, schilders en behangers. Je wordt afgewimpeld met een voorstel van nog geen € 500 euro korting

Ik verwacht een compensatie van een korting op de keuken van
10%, daarnaast een redelijke vergoeding om met het gezin ( 5 personen) buiten de deur te kunnen eten. Het plaatsen van een noodkeuken.

Keukenconcurrent
    Beste mevrouw Bekkers,

Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de showroom. Vanuit daar zal er zsm contact met u worden opgenomen om dit te bespreken.

Yasmin - Webcare KeukenConcurrent
    Keukenconcurrent
    Beste meneer Bekkers,

Ik heb vernomen dat u er reeds uit bent gekomen met mijn collega uit de showroom. Indien u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met hem.

Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Facilitaire manager
De regiomanager heeft zijn best gedaan om de keuken toch iets eerder te laten bezorgen en plaatsen. Daar waren we heel blij mee. Alle mankementen zijn op de zaak met regiomanager besproken en men doet er alles aan om de problemen op te lossen. Tot nu toe chapo. Vergeet niet waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ik merk echt, dat Keukenconcurrent er alles aan doet om een keuken op te leveren waar de klant tevreden over is. Op 13 juli 2017 komen ze de keuken afmonteren, we houden hoop dat alles goed komt. Helaas, de keuken is nog steeds niet opgeleverd. Ik begrijp niet dat er zoveel toezeggingen en beloftes gedaan worden. het heeft me nou weer vrije dagen en stress gekost.

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?