Klacht Keukenconcurrent: Komen afspraken montage niet na

sad Niet opgelost
msmits22

Wij hebben een aantal maanden geleden een keuken besteld bij Keukenconcurrent. De levering en montage van de keuken verliep soepel en ze hielden zich aan de afspraak.
Wij kregen destijds te horen dat het keukenblad twee weken later geleverd zou worden omdat hiervoor andere werknemers nodig waren en het blad elders geproduceerd werd.
Na twee weken kwamen ze hun afspraak niet na. We kregen te horen dat er een productiefout was, dus dat we nog eens 4 weken zouden moeten wachten. De vrouw van de klantenservice maakte ons duidelijk dat wij maar akkoord moesten gaan, omdat we anders nog langer konden wachten. Met tegenzin gingen wij akkoord.
Op de dag die afgesproken was, is er niemand van Keukenconcurrent komen opdagen. Toen wij weer contact opnamen, hadden ze weer een ander excuus; ‘de afspraak zou niet goed in het systeem zijn verwerkt’.
We konden een nieuwe afspraak maken maar dan zouden er weer 4 weken overheen gaan. Uiteindelijk zaten we dus op een levering van 2,5 na afgesproken.
Nu zou aankomende donderdag eindelijk ons keukenblad gebracht en gemonteerd worden krijgen wij bericht dat ons keukenblad alleen thuis wordt gebracht. Maar dat wij maar een andere datum moeten plannen voor de montage.

Hier hebben wij natuurlijk helemaal niks aan. Het blad staat dan alleen maar in de weg en dit was ook niet de afspraak. Ondertussen staat onze verbouwing al 3 maanden langer stil en hebben wij nog steeds geen stromend water. Ook hebben wij nu al 5 vrije dagen moeten opnemen zonder resultaat.

Al met al een hele slechte service! Ik zou iedereen aanraden NOOIT bij Keukenconcurrent een keuken te bestellen!!

compensatie voor de financiële schade
Contact opnemen voor een gebaar, wat nog niet is gebeurd.

Keukenconcurrent
    Beste meneer/mevrouw Smits,

Het is heel erg vervelend om te horen van u dat u niet tevreden bent over ons. Ik zou heel graag met u mee willen kijken in uw dossier wat er aan de hand is en wat ik hierin eventueel voor u zou kunnen betekenen.
    Op de door u aangegeven adresgegevens kan ik helaas uw order niet achterhalen. Kunt u mij hierover alstublieft per mail op webcare@keukenconcurrent.nl nader informeren? Alvast bedankt voor uw bericht.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Keukenconcurrent
    Beste meneer/mevrouw Smits,

Inmiddels hebben we u kunnen spreken over uw klacht. Vandaag staat een servicebezoek bij u gepland en we hebben afgesproken dat we contact met u opnemen over een gebaar zodra de service aan uw keuken opgelost is.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?