Klacht Keukenconcurrent: Kunststof aanrechtblad beschadigd door montage fout

Shardene

Eind 2014 kochten wij een keuken (is begin 2015 geleverd). Wij wouden geen kunststof aanrechtblad, bang dat t te kwetsbaar zou zijn. Verkoper garandeerde ons dat als je er niet op snijd er geen beschadiging/waterschade zou komen. Ook zou er een aluminium afsluitrand komen tussen t spatbord en aanrechtblad zodat er geen vocht/vuil bij de rand zou komen. We merkten dat de kraan nogal spatte. De monteur gaf later aan dat dit geen probleem was. Nu zien wij dat de aanrechtblad begint te bollen onder de aluminium beschermrand. De rand is op heel veel plekken niet goed bevestigd (er is een kier). Keukenconcurrent geeft aan dat t komt door waterschade (valt buiten de garantie) en dat het onze schuld is. Hoe komt de vocht daar en waarom laat de rand dan overal los? Onze aanrechtblad was altijd al extra kwetsbaar voor vocht. Door ons extreem voorzichtig afdrogen is t nu pas mis. De vochtschade komt door: kraan die teveel spettert -Incorrect montage van aluminium antivuil/vocht rand.

Wij willen graag:
-een lager kraan (die minder spettert)
-een vervangende aanrecht blad en
-dat de aluminium bescherm randen gewoon goed worden bevestigd.
-dat de beschermranden van de spatranden goed worden bevestigd

Keukenconcurrent
    Beste mevrouw Brink,

Wat ontzettend vervelend te vernemen dat deze schade is ontstaan aan uw werkblad. Ik begrijp dat dit niet wenselijk is en verneem ook dat dit eerder bij ons gemeld is.

Zojuist heb ik contact gehad met de teamleider van onze klantenservice en er zal zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen worden om deze kwestie te bespreken.

Teun - Webcare Keuken Concurrent
    Shardene
    Ik heb een mailtje ontvangen van de keukenconcurrent. Ze zeggen dat de schade aan de beschermrand is ontstaan door de waterschade. Maar hoe kan het dan dat de rand overal niet correct is gemonteerd (dus ook op allemaal plekken waar er GEEN waterschade is? ) De rand die de werkblad moet beschermen is nooit goed bevestigd daarom is er nu schade. Ook zeggen ze dat wij het hadden moeten melden bij oplevering van de keuken! Je ziet de kier alleen als je op oog hoogte voor de keuken kastjes staan!
    Keukenconcurrent
    Beste mevrouw Brink,

Ik heb begrepen van mijn collega van de afdeling klantenservice dat er een afspraak is gemaakt voor het bezoek van een monteur. Hij zal bij u de keuken komen beoordelen.

Yasmin - Webcare KeukenConcurrent
    Shardene
    Bedankt voor de reactie. Wij willen graag de afspraak van de monteur afwachten. Want de monteur is natuurlijk niet onafhankelijk. We hopen dat de monteur eerlijk zal oordelen.

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?