Klacht Keukenconcurrent: Kwijtschelden annuleringskosten - Artikel 6:233 BW

MR

We maken bij deze een nieuwe klacht aan gezien de vorige onterecht en zonder oplossing is gesloten. Zie hier de link naar de originele klacht: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/keukenconcurrent/klachten/kwijtschelden-annuleringskosten-keuken/details?complaintId=02e99605-fba3-4f75-82a4-c783caa08313.

Laatste update:
Na wat telefoontjes zijn wij persoonlijk langs geweest bij keukenconcurrent om het 'annuleringsgesprek' te voeren. Onze casus is nogmaals besproken waarbij vervolgens de rayonmanager ter plekke gebeld is om een uitspraak te doen over deze klacht. Na al ons ongenoegen uit te hebben gesproken, tijd en moeite die we erin hebben gestoken werden we alsnog afgepoeierd met het bericht dat de keuken toch echt onder CBW voorwaarden geannuleerd moeten worden, terwijl we heir niet op zijn gewezen en ook niet voor hebben getekend, aldus 30% van de aankoopwaarde. In het persoonlijk gesprek hebben we ter plekke aangegeven dat we hier niet mee instemmen. De juridische afdeling zou ons hierover contacteren. Inmiddels zijn we 4 weken verder en we hebben nog niks vernomen.

We voelen ons niet gehoord, niet serieus genomen en balen er ontzettend van dat dit je als consument zo makkelijk kan worden aangedaan. We zijn er simpelweg klaar mee en willen deze week een bevredigend antwoord.

ZSM contact opnemen en de annuleringskosten kwijtschelden

Keukenconcurrent
    Beste meneer, mevrouw,

Het is uitermate vervelend om te vernemen dat er nog geen duidelijkheid is voor u over de annuleringskosten. Ik heb onze juridische afdeling op de hoogte gesteld van uw bericht en verzoek. Zij zullen hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Ook een klacht indienen over ?