Klacht Keukenconcurrent: Nalatigheid door aannemer

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 269686
Gebruiker
Annika Valk Daalder
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De aannemer van het meerwerk (stuccen, leidingen verleggen, afwerken) komt zijn afspraken niet na.
De stucadoor heeft stukken vergeten te stuccen, oude wandcontactdozen zijn laten zitten in plaats van vervangen voor (betaalde) nieuwe. Achter de wandcontactdozen zit een kier van het stuccen.
Aannemer beschuldigt ons, als klant, dat alle fouten bij ons liggen. Hij neemt zijn telefoon niet op en belt ook niet terug.
Keukenconcurrent zegt niks te kunnrn doen omdat het meerwerk buiten hun omgaat.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk een afwerking van de keuken zodat wij er fatsoenlijk gebruik van kunnen maken.
Geboden oplossing
De aannemer is langsgeweest. Helaas worden alle mondeling gemaakte afsprakafspraken niet nagekomen en moeten wij contant nog 200 euro neerleggen als we het niet gestucte werk nog laten doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Annika Valk Daalder
    Datum
    Het lijkt of de keukenconcurrent onze klacht niet serieus neemt. Onze aangetekende brief heeft geen reactie opgeleverd. De telefoon wordt niet opgenomen en ook hier via klachtenkompas is er geem actie. Erg jammer.
  2. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Valk Daalder,

    Onze oprechte excuses dat er niet eerder is gereageerd op uw bericht. Uw klacht is reeds in behandeling genomen en er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Teun - Webcare KeukenConcurrent

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen