Klacht Keukenconcurrent: Nalatigheid door aannemer

sad Niet opgelost
Annika Valk Daalder

De aannemer van het meerwerk (stuccen, leidingen verleggen, afwerken) komt zijn afspraken niet na.
De stucadoor heeft stukken vergeten te stuccen, oude wandcontactdozen zijn laten zitten in plaats van vervangen voor (betaalde) nieuwe. Achter de wandcontactdozen zit een kier van het stuccen.
Aannemer beschuldigt ons, als klant, dat alle fouten bij ons liggen. Hij neemt zijn telefoon niet op en belt ook niet terug.
Keukenconcurrent zegt niks te kunnrn doen omdat het meerwerk buiten hun omgaat.

Zo snel mogelijk een afwerking van de keuken zodat wij er fatsoenlijk gebruik van kunnen maken.
De aannemer is langsgeweest. Helaas worden alle mondeling gemaakte afsprakafspraken niet nagekomen en moeten wij contant nog 200 euro neerleggen als we het niet gestucte werk nog laten doen.

Annika Valk Daalder
    Het lijkt of de keukenconcurrent onze klacht niet serieus neemt. Onze aangetekende brief heeft geen reactie opgeleverd. De telefoon wordt niet opgenomen en ook hier via klachtenkompas is er geem actie. Erg jammer.
    Keukenconcurrent
    Geachte mevrouw Valk Daalder,

Onze oprechte excuses dat er niet eerder is gereageerd op uw bericht. Uw klacht is reeds in behandeling genomen en er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.

Teun - Webcare KeukenConcurrent

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?