Klacht Keukenconcurrent: Opgelicht door keukenconcurent

content Niet opgelost
Lady sandra

Begin 2017 een offerte laten maken, werd verteld dat de offerte 3 maand geldig was en dat ze een tijdelijke aanbieding hadden om de offerte 2 jaar lang geldig te laten zijn en ter aller tijde het ontwerp aan konden passen, hiervoor moest ik kopie id kaart achterlaten en handtekening zetten. Was mooi aanbod, aangezien we nog ff centjes wilden sparen. Nu kreeg ik mail van ze, dat er een keuken op afroep staat, meteen gebeld dat ik niks besteld heb, dat er alleen een offerte is gemaakt. Is nu hun woord tegen de mijne. Wil ik het annuleren kost het mij 500 euro. Heb destijds ook geen papieren meegekregen van de verkoper, alleen t ontwerp en een magazine met verschillende keukens.

Kwijtschelding 500 euro en dat alle papieren vernietigd worden.

Keukenconcurrent
    Beste mevrouw Mennink,

Dit is een vervelende situatie, dat begrijpen we. Afgelopen dinsdag en vanochtend is hierover ook reeds contact met u opgenomen om dit te bespreken. Hierbij heeft onze collega aangegeven dat wij er nog bij u op terug komen.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Lady sandra
Uiteindelijke oplossing Regiomanager heeft mij gebeld en zou mij week later terug bellen om een afspraak te maken, om onder genot van een kopje koffie bij de vestiging in Doetinchem alles eens te bespreken (hij vertelde dat ie op vakantie was en geen agenda had, vandaar dat hij terug zou bellen) ben nu 2 weken verder en ben nog steeds niet terug gebeld.