Klacht Keukenconcurrent: Prijs gewonnen korting op nieuwe te kopen keuken, niet gedaan . Nu annulering kosten betalen!

Sandra Budget op

Bijna 2 jaar geleden met een ludieke actie meegedaan op de Huishoud beurs, Daar heb ik vervolgens een prijs gewonnen Maximaal korting €1000,00 op een keuken en voor
€ 2250 korting op apparaten Het kon niet op!
Zag er goed uit , ik moest alleen ff tekenen om de prijs in ontvangst te kunnen nemen.
waarbij ik gevraagd heb als ik toch een andere keuken ging kopen bij bijvoorbeeld Ikea dat dit dan geen problemen geeft. Met als antwoord dat hun de laagste prijs garantie hadden en daardoor altijd goedkoper zijn ...Na 2x op langs geweest te zijn kwamen we er toch niet uit. Mijn budget was inmiddels ook een stuk lager geworden dus ik heb het helemaal anders geregeld. Vorige maand een dreig mail gehad waar ik bleef en dat ik heel snel een keuken bij hun moet kopen omdat ik getekend heb en anders annuleringskosten moet betalen !!! Wat nu???annuleringskosten zijn min €350 tot €4500,00 max!!!!!????

Mail of brief terug dat ik geen annuleringskosten moet betalen omdat het bedrag wat er opstaat bij budget :€ 15000 MAX!!!!! al aangeeft dat ik geen vast bedrag heb afgesproken. Met andere worden het kan ook € 0,00 zijn. Dus wil ik van mijn prijs, dit orderovereenkomst dus.

Keukenconcurrent is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?