Opgelost door Keukenconcurrent: Service keuken concurrent

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 546066
Gebruiker
R. Muyser
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Keuken gekocht bij keuken concurrent,
Na installatie keuken al 5 keer monteur gehad voor diverse zaken die niet goed waren en hersteld moesten worden.
Nu klapt de vaatwasser spontaan naar voren wanneer je deze opzet.
Na een uur in de wacht iemand aan de lijn gehad, moest een mailtje sturen aan servicedesk zei de medewerker.
Gedaan na een 4 dagen wachten worden we gebeld dat ze 23 augustus tijd hebben.
Wordt een beetje moe van dit bedrijf, keuken 3 maanden oud word 6e een monteur.
Service staat hier schijnbaar niet hoog in het vaandel


De oplossing

Dat klachten binnen een normale periode opgelost worden

2 reacties

  1. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Muyser,

    Graag pak ik uw klacht intern op en kijk graag wat ik voor u kan betekenen. U verneemt zo spoedig mogelijk van ons.

    Met vriendelijke groet,

    Inge van Dam - KeukenConcurrent
  2. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Muyser,

    Intussen heeft mijn collega u gesproken en is de afspraak voor de vaatwasser naar voren verplaatst. Daarnaast is in overleg met u een beoordeling van uw keuken gepland op 23-8 waarbij uw gehele keuken nogmaals doorlopen zal worden. Het voorgaande is op uw verzoek ook per e-mail aan u bevestigd.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Muyser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vaatwasser probleem wordt 14 dagen eerder opgelost en er komt een totale eindcontrole op alle onderdelen van de keuken
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen