Klacht Keukenconcurrent: Slechte service KeukenConcurrent en Whirlpool klantenservice.

sad Niet opgelost
#Matzwartekeuken

Onlangs is een nieuwe keuken bij ons geplaatst, nu vier weken later begeeft de oven het. Contact gehad met Keuken Concurrent (KC), gaven ons aan rechtstreeks contact op te nemen met Whirlpool omdat KC nog last heeft van de cyberaanval.
Whirlpool geeft aan pas over vier weken een monteur beschikbaar te hebben wat in mijn ogen onacceptabel is. Ik moest maar contact opnemen met KC als ik een nieuwe wilde.
Wederom contact gehad met KC en verhaal uitgelegd. Ja helaas.....

Dank voor de aankoop en goede aftersales..... not!

Binnen een week de oven repareren of een nieuwe.

#Matzwartekeuken
    Tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen. Noch van Keukenconcurrent, noch van de Whirlpool groep. Zo blijkt maar weer hoe serieus je als klant genomen wordt.

Voor je tot aankoop over gaat, bedenk eerst bij wie je dat gaat doen. Ik had meer van de Mandemaker groep verwacht.
    Keukenconcurrent
    Beste meneer/mevrouw Baas,

Ik ga hier graag intern voor u achteraan en komen hier zo snel mogelijk persoonlijk bij u op terug.

Inge van Dam - KeukenConcurrent
    #Matzwartekeuken
    Ik hoop dat dat dan ook daadwerkelijk gebeurt, want dat heb ík anderhalve week terug ook gehoord. En toen bleef het ook stil. Heb ook een officiële klacht bij Whirlpool ingediend, inmiddels een week terug. Ook daar geen actie/ reactie van.
    Ik wacht af.
    Keukenconcurrent
    Beste meneer / mevrouw,

Intussen hebben we contact met u opgenomen over uw klacht. Onze collega van onze klantenservice heeft met u afgesproken dat we uw koelkast kosteloos bij u gaan omruilen voor een nieuw exemplaar. Dit gaan we zo snel mogelijk voor u uitvoeren, nogmaals onze excuses voor het ervaren ongemak rondom deze omruiling.

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

#Matzwartekeuken
Voor wat betreft de problemen met de koelkast zijn opgelost. De problemen met de oven zijn nog steeds niet opgelost. Een oven van een maand oud die ineens niet meer op temperatuur komt.

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?