Klacht Keukenconcurrent: Verkeerde/foute levering Keukenconcurrent Westpoort Amsterdam (niet professioneel)

M. Azim

- Keukenconcurrent Amsterdam Westpoort: in maart Keuken model (L-vormige met een aangepaste hoek) overeen gekomen en de zelfde dag een handtekening moeten zetten. 0315 002509
- Levering in juni Komt niet overeen met onze getekende model. Opmerking op de leveringsbon moeten zetten voor de klantenservice.
- Contact gehad met de klantenservice: Ant: Wij kunnen u niet helpen, u moet het met de verkoper doornemen.
- Verkoper op vakantie regiomanager wil niet erop reageren. Wachten dus
- Verkoper reageert niet op de mail alleen telefonisch, Ant: ja meneer de fabrikant kon die getekende model niet leveren en het is aangepast naar standaard model.. Ik ga overleggen met onze regio manager. Inmiddels 4 weken verder geen concrete antwoord. En valse beloftes

Oplossing: Wij hadden dit niet van Keukekenconcurrent verwacht. Wij willen dat de keuken naar onze wensen zoals we getekend hadden, geleverd wordt. Anders een gepaste vergoeding zodat we het model bij een andere leverancier kunnen bestellen.

Keukenconcurrent
    Beste meneer/mevrouw,

Dank u wel voor uw bericht. Spijtig te vernemen dat u niet naar tevredenheid wordt geholpen. Ik ga deze situatie bespreken en zorg ervoor dat u spoedig een terugkoppeling krijgt.

Chris - Webcare KeukenConcurrent
    M. Azim
    In middels 6 dagen voorbij, nog geen contact.

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?