Klacht Keukenconcurrent: Verkeerde keukenblad geleverd na het zoveelste probleem.

Klachtnummer
# 259699
Gebruiker
A.W. Kamp
Datum
4 reacties

Details

De klacht


In
het kort: sinds begin januari bezig met een nieuw keukenblad. enkele weken
later bleek de bestelde keukenblad niet meer leverbaar en zijn we
overgegaan op een andere keukenblad. Nu, weer een kleine 2 maanden
verder is eergisteren het foute keukenblad geleverd. Ik heb verscheidene pogingen gedaan om in contact te komen met het hoofdkantoor, met elke keer lange wachttijden, om te horen hoe we nu verder kunnen gaan, maar krijg telkens te horen "we kunnen er niets aan doen". Wie dan wel?
Ik werd
achtergelaten met een gedemonteerde keuken. Monteurs deden wat ze konden om te helpen (om in ieder
geval de helft nog te monteren), maar mochten van hun leidinggevenden
niets voor mij doen. Gisteren hebben andere monteurs alsnog een
noodkeukentje gemaakt (dank). Geen enkel bericht van het hoofdkantoor
wanneer we onze keukenblad gaan krijgen of excuses. De keukenconcurrent is onprofessioneel, onbetrouwbaar, nemen geen verantwoordelijkheid en ik voel me in de steek gelaten.
We zijn er
eigenlijk wel klaar mee na twee grote fouten en ruim drie maanden
verder...

De oplossing


Excuses,
binnen een week (na de leverdatum) van eergisteren leveren +
compensatie. Anders wil ik van de bestelling afzien en zoek ik een
goede partij !

4 reacties

  1. Auteur
    A.W. Kamp
    Datum
    Nog niets gehoord!!!
  2. Auteur
    A.W. Kamp
    Datum
    Jullie reageren niet op deze klachten.
  3. Auteur
    A.W. Kamp
    Datum
    Vandaag zijn eindelijk de keukenbladen gemonteerd. he he!
    Keukenconcurrent zou reageren met een compensatie/schadevergoedingsvoorstel na de montage. Ik wacht rustig af...

  4. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Kamp,

    Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de service met het verzoek contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen