Klacht Keukenconcurrent: vochtschade in keukenblad na 13 maanden wordt niet vergoed.

Elis

Na 13 maanden ging het keukenblad aan de onderkant loslaten door vochtschade. De monteur van de Keukenconcurrent beoordeelde dit als vochtschade. Met de vraag wat we hadden kunnen doen om dat te voorkomen had hij geen antwoord. Na nog een paar keer telefonisch overleg gehad met de klantenservice Keukenconcurrent werd wel duidelijk dat ze niet bereid waren om de schade kosteloos te vergoeden. De service is dan ook ver te zoeken Het is ons volstrekt een raadsel dat een keukenbedrijf een keukenblad kan/mag verkopen dat niet tegen vocht kan. Ook daar nagevraagd of er iemand langs kan komen om te laten zien hoe je dit kunt voorkomen, maar ook daar werd niet op in gegaan. De laatste keer verbraken ze zelfs de verbinding. Wij hebben zelf nog een timmerman laten komen. Deze gaf aan dat alleen vervanging van het blad de oplossing is.

Dat zij het blad kosteloos komen vervangen en dat wij zelf een ander blad uitkiezen dat natuurlijk wel tegen vocht kan. Of dat we dit zelf gaan regelen en dat zij dit betalen.

Keukenconcurrent
    Beste mevrouw van den Dool,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Erg vervelend te vernemen dat er een probleem met uw blad is ontstaan. Onze monteur heeft geconstateerd dat de fineerlaag van uw werkblad loslaat. Spaanplaat is een product wat erg gevoelig is voor vocht. Schade door vocht aan uw werkblad valt niet onder garantie.

Wij hebben u een offerte toegestuurd voor vervanging van het werkblad, mocht u hier interesse in hebben vernemen wij dit graag.

Chris - Webcare KeukenConcurrent
    Elis
    Hoe kun je een keukenblad verkopen dat gevoelig is voor vocht!!! Waarom heeft de verkoper hier niets over gezegd!!!! Ongelooflijk!!
    Keukenconcurrent
    Beste mevrouw van den Dool,

Bedankt voor uw feedback.

Ik begrijp uw frustratie hier in en vind het vervelend dat deze situatie is voorgevallen.

Mocht u nog vragen hebben verneem ik dit graag. U kunt mailen via webcare@keukenconcurrent.nl.

Chris - Webcare KeukenConcurrent
    Elis
    De tweede reactie is natuurlijk helemaal geen oplossing maar gewoon een standaard reactie. Ze zullen echt niet meer naar de klacht gekeken hebben. Echt SUPER, SUPER, SUPER slecht!!! Echt een service zo verschrikkelijk slecht, daar heb ik geen woorden voor. Dat die nog zaken mogen doen is mij een groot raadsel. Ze jagen je alleen maar nog meer op kosten, echt walgelijk die lui.

Elis

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?