Klacht Keukenconcurrent: Zeer slechte montage door monteur Jan van Daalen geen respons vestiging Hoorn.

cjpteE

Montage van de keuken leek nergens op. Lekkage kraan. Vaatwasser kon niet open. Besteklade kon niet dicht. Vestiging Hoorn niet behulpzaam. Extra bestellingen van 25 mei niet uitgevoerd. Overal naden en kieren. Onderkast kastjes Open.

Compensatie van gemaakte kosten van herstel.

cjpteE
    Fijne keuken: lade kan niet open, vaatwasser kan niet open. vriezer kan niet open. Overal gaten onder kastjes en kieren en naden.
    Keukenconcurrent
    Beste meneer Prins,
    Dank u wel voor uw bericht. Graag wil ik uw gegevens inzien zodat ik u verder kan helpen. Heeft u voor mij uw (order) gegevens waar de keuken is geleverd? Op deze gegevens kan ik ze helaas niets terug vinden.

Jody Peels - KeukenConcurrent
    keukenconcurrent reageert zoals verwac
    Keukenconcurrent
    Beste meneer Prins,

Onze klantenservice heeft u een aantal maal getracht te bereiken op het opgegeven telefoonnummer maar dat is niet gelukt. Daarnaast is er een mail gestuurd naar het ons bekende mailadres bij het door u genoemde ordernummer, dat overigens op een ander adres en andere naam staat. Het lijkt erop dat er hierin iets niet correct is.
    Mocht uw vraag nog steeds open staan dan verzoeken wij u om ons dat alstublieft te melden de opgegeven gegevens te controleren.

Jody Peels - KeukenConcurrent

cjpteE
Ik moet foto's maken van de klachten, zoals: vriezer die niet open kan vaatwasser die niet open kan besteklade die niet open kan etc. Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?