Klacht Keukenconcurrent: Zeer slechte montage door monteur Jan van Daalen geen respons vestiging Hoorn.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 314796
Gebruiker
cjpteE
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Montage van de keuken leek nergens op. Lekkage kraan. Vaatwasser kon niet open. Besteklade kon niet dicht. Vestiging Hoorn niet behulpzaam. Extra bestellingen van 25 mei niet uitgevoerd. Overal naden en kieren. Onderkast kastjes Open.

De oplossing

Compensatie van gemaakte kosten van herstel.

4 reacties

  1. Auteur
    cjpteE
    Datum
    Fijne keuken: lade kan niet open, vaatwasser kan niet open. vriezer kan niet open. Overal gaten onder kastjes en kieren en naden.
  2. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Beste meneer Prins,
    Dank u wel voor uw bericht. Graag wil ik uw gegevens inzien zodat ik u verder kan helpen. Heeft u voor mij uw (order) gegevens waar de keuken is geleverd? Op deze gegevens kan ik ze helaas niets terug vinden.

    Met vriendelijke groet,
    Jody Peels - KeukenConcurrent
  3. Auteur
    cjpteE
    Datum
    keukenconcurrent reageert zoals verwac
  4. Auteur
    Keukenconcurrent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Prins,

    Onze klantenservice heeft u een aantal maal getracht te bereiken op het opgegeven telefoonnummer maar dat is niet gelukt. Daarnaast is er een mail gestuurd naar het ons bekende mailadres bij het door u genoemde ordernummer, dat overigens op een ander adres en andere naam staat. Het lijkt erop dat er hierin iets niet correct is.
    Mocht uw vraag nog steeds open staan dan verzoeken wij u om ons dat alstublieft te melden de opgegeven gegevens te controleren.

    Met vriendelijke groet,

    Jody Peels - KeukenConcurrent

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cjpteE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moet foto's maken van de klachten, zoals: vriezer die niet open kan vaatwasser die niet open kan besteklade die niet open kan etc. Ik heb geen idee hoe ik dat moet doen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Keukenconcurrent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen