Klacht Keukendepot: Keuken niet goed geleverd

Sharoonnnn

Bij Keukendepot heb ik in September een nieuwe keuken besteld. In december is na een hoop problemen de keuken geleverd. Op de dag van levering heb ik een familielid 8 uur voor niets laten wachten thuis, moest ik zelf weg van werk toen ze de keuken te laat kwamen leveren, ontbrak ook nog is het apparatuur en vervolgens heb ik ook weer weken moeten wachten op een filter.

Bij de productie van de keuken is echter ook een fout gemaakt waardoor tussen de oven en onderste lade een grote tussenruimte zit. Als oplossing zou Keukendepot een nieuw ladefront bestellen. Het is nu april en ik heb nog steeds geen ladefront ontvangen. Ik krijg nu al 4 maanden te horen: 'we zijn ermee bezig, u hoort het volgende week'

Allereerst wens ik zo snel mogelijk het ladefront te ontvangen, daarnaast wens ik een excuus/compensatie voor de slechte klantenservice die Keukendepot tot nu toe heeft. Ik voel me als klant aan het lijntje gehouden en belazert: 'mevrouw heeft toch al de keuken betaald dus het heeft geen prioriteit'

Wij vinden dat Keukendepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Keukendepot?