Klacht KeukenExpo: Keukenexpo weigert aanschafkosten voor op hun advies aangeschafte, maar onmonteerbare halogeenspots aan mij te retourneren

Jack

Enkele jaren terug schaften wij een keuken aan bij Keukenexpo Nieuwegein, die deze keuken ook bij ons heeft geïnstalleerd. Omdat de steeklampjes in de halogeenspotjes boven het aanrecht vaak defect raakten, kochten we op "deskundig" advies van Keukenexpo 6 LED-spots, die door Keukenexpo zouden worden geïnstalleerd, alles inclusief voor 300,--. De monteur ontdekte echter dat de nieuwe spots niet konden worden geinstalleerd, omdat hij niet bij de bedrading kon. Daarom heeft de monteur alleen de transformator en de lampjes vervangen. Op zich een goede oplossing, maar Keukenexpo weigert nu de 6 voor niets door mij aangeschafte spots (samen goed voor 138,--) terug te nemen en mij dit (helaas al door mij aan de monteur betaalde) bedrag te retourneren. Een zeer slecht voorbereid advies en een onacceptabele afhandeling. Helaas is Keukenexpo niet aangesloten bij een Geschillencommissie en weigert zij zelf categorisch om haar verplichtingen jegens mij (terugbetaling) na te komen.

Ik verwachte teruggave van € 100,--, het bedrag van 6 spots van 23,-- per stuk, minus de LED-lampjes, die ca. € 5 per stuk kosten. Wat mij betreft is het daarmee opgelost.

Wij vinden dat KeukenExpo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over KeukenExpo?