Klacht Keukengigant: Keukengigant incapabel tot inmeten / leveren keukendeurtjes

AdLvW

- De verkoper die onze keuken heeft ingemeten was kort daarna niet meer werkzaam bij Keukengigant. Onze bestelling is "vergeten" en werd veel te laat ingevoerd en met vertraging geleverd. Het betrof deurpanelen voor 2 keukens. Uiteindelijk zijn de deuren met een spoedlevering direct vanuit de fabriek geleverd. Heel netjes, waren het niet dat ze niet slim hebben doorgedacht om er dan ook het benodigde bestelde gereedschap bij te leveren. Dat hebben we met spoed ergens anders moeten huren (op verzoek van Keukengigant!).
- Bij levering bleek er van alles mis met de bestelling. Bij keuken 1: er zaten scharniergaten in de deuren, die er niet in zouden zitten omdat we die zelf zouden boren i.v.m. afzuigkap en tussenplanken. Deurtjes van 15 cm breed met 2 gaten van 3cm precies waar plankjes zitten, en nu zouden we extra scharniergaten moeten boren. Gaan we niet doen want dat staat echt heel lelijk. Wij willen daar graag nieuwe deurtjes voor, ZONDER scharniergaten. Een aantal van de deuren had de gaten aan de verkeerde kant zitten, waardoor ze tegenovergesteld openen van wat ze zouden moeten doen. Gehuurde gereedschap kan ongebruikt retour worden gebracht. De helft van de bestelde deuren klopte niet. Keuken 2: er zijn specifieke onderdelen besteld op bepaalde lengten, (zeg 3 meter) en we krijgen te horen dat ze maar 2 meter aan 1 stuk kunnen leveren. Verkoper heeft echter 3 meter beloofd. Keuken 3: er zat een donkergrijs deurpaneel bij wat bij geen enkele van de twee bestelde keukens hoort.
- Meerdere malen contact gehad met Keukengigant. Kunnen nooit direct geholpen worden, altijd beloven ze om terug te bellen, wat ze NIET doen. Een medewerker heeft voorgesteld een verkoper langs te sturen om alles te bekijken en op te lossen, is NIET gebeurd. Meerdere malen gevraagd om een gesprek met een manager, NIET gebeurd.
- Nieuwe deuren zijn inmiddels besteld, en zouden vandaag geleverd worden. Zijn echter weer meegenomen omdat de factuur nog niet betaald is. Wij zijn niet bereid de factuur te betalen voor we zeker weten dat alles goed en wel past en klopt.

Inmiddels duurt dit traject al 2(!) maanden.
Gewenste oplossing:
- dat we de mogelijkheid krijgen om te zien of alles nu wel past en klopt en dat wij daarna een factuur met aangepaste prijs kunnen gaan betalen.
- 25% korting ter compensatie van het langslepende gedoe, het feit dat wij al zo lang zonder keukendeurtjes zitten en ter compensatie van het onnodig gehuurde gereedschap.

Wij vinden dat Keukengigant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Keukengigant?