Klacht KeukenLoods.nl: Asociaal gedrag medewerker

12122018-Ams

Een zeer slechte ervaring.
In de showroom hebben wij een mooie keuken gezien, wij hebben gevraagd wat de kosten hiervan zijn, volgens de locatiemanager waren de kosten van de keuken 12 duizend euro. Om onze wensen te bespreken hebben wij een afspraak gemaakt op zondag. Eenmaal aangekomen, konden wij plaats gaan nemen. De medewerker (Fredi) die ons moest helpen nam de tijd, om 11.25 schoof hij pas bij ons aan tafel terwijl hij niks te doen had. Kan gebeuren, wij hebben aan het begin van het gesprek aangegeven dat wij op zoek zijn naar een nieuwe keuken, hij begon het gesprek met; ik wil jullie aangeven wat de keuken kost, dat is 16,5 duizend euro om jullie een idee te geven. Wij vonden het vreemd dat de keuken opeens 4,5 duizend euro duurder was. Wij waren verbaasd en vertelden wat ons eerder is aangegeven, hij zou het nakijken in het systeem, hij liep naar voren en liet ons wederom 10 minuten wachten en kwam terug met het zelfde bericht. Hij voegde toe: ik ga niet met jullie in discussie, dit is de prijs!
Wij lieten onze ongenoegen uiten, ook over de nonchalante manier van de medewerker. Uiteindelijk stond hij op en liep hij weg, met volle verbazing riep ik dat wij uiterst ontevreden waren en dat wij een klacht over hem gaan indienen, hij liep terug en schreeuwde; gaan wij dreigen? en nam een zeer intimiderende agressieve houding aan. Wij wisten niet wat ons overkwam in het bijzijn van ons dochtertje. Wij hebben dit aangekaart bij de manager, hij gaf aan dat de keuken 12 duizend euro kostte en dat hij niet begreep waar het tarief vandaan kwam. Uiteindelijk hebben wij de winkel verlaten, wij hadden totaal geen zin meer om nog een seconde te blijven in het bijzijn van zo'n asociaal persoon.

Excuses!!

KeukenLoods.nl
    Beste klant,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.

Via trustpilot hebben wij al contact gehad en een uitleg van onze kant gegeven.

Als wij nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij dit uiteraard graag via Emma@keukenloods.nl.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Emma

12122018-Ams
Nee de klant is helaas niet opgelost.

Ook een klacht indienen over KeukenLoods.nl?