Klacht KeukenLoods.nl: Een handtekening vragen voor het inmeten terwijl het een koopovereenkost betreft.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 127386
Gebruiker
joke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter en schoonzoon hebben een keuken uitgezocht. De prijs kwam op 7000,00 euro. Maar ze wilden er nog even over nadenken. Over 2 weken krijgen ze de pas de sleutel van hun nieuwe huis. Bij het verlaten van de zaak zei de verkoper maar stel jullie willen deze keuken wel dan hebben wij wel een handtekening nodig om te komen inmeten. Ik zie dat jullie in Groningen wonen dan hoeven jullie hier niet speciaal nog een keer heen te komen 1 belletje is dan genoeg. Op voorwaarde hiervan heeft mijn dochter haar vriend getekend.
Nu hebben ze ergens anders een beter aanbod en hebben keukenloods een mail gestuurd, binnen de 18 dagen, dat ze geen gebruik willen maken van het het aanbod. Nu blijkt dat het formulier wat ze getekend hebben, volgens de verkoper, een koopovereenkomst is. Terwijl hij zei: als jullie deze keuken willen heb ik wel een aanbetaling nodig. Er is echter nog geen aanbetaling gedaan.
Ik ben getuige van dit alles en vind het een misleidende manier van verkoop.

De oplossing

Graag zou ik willen dat deze, helaas moet ik het een order noemen, komt te vervallen.

2 reacties

  1. Auteur
    KeukenLoods.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Dorrestein,

    Wij hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen.
    Inmiddels heeft onze Sales Manager contact met u opgenomen om tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,

    W. Wekker
    Keukenloods.nl
  2. Auteur
    joke
    Datum
    De verkoper van keukenloods heeft een voorstel gedaan om alleen de apparatuur bij hun af te nemen. Wij zijn hier niet mee akkoord gegaan. Wel hebben wij aangegeven bereid te zijn de gemaakte kosten te vergoeden. Herhaaldelijk hebben we gevraagd om een specificatie van deze kosten, maar niet gekregen. Nu heeft de verkoper het besluit genomen ons een factuur te sturen om 30 % procent van de verkoopprijs te betalen. Wij zijn nu genoodzaakt om deze zaak voor te leggen aan de Geschillencommissie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KeukenLoods.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen