Klacht KeukenLoods.nl: Geleverde afzuigkap van Etna doet absoluut niet aan dat wat je van een afzuigkap mag verwachten.
Details
Klacht
Op 30 maart 2020 bij KeukenLoods een Etna afzuigkap besteld, AB190RVS.Ik heb deze afzuigkap zelf geïnstalleerd. Op 23 april aan KeukenLoods via een e-mail gemeld dat afzuigkap niet doet wat je redelijkerwijs van een afzuigkap mag verwachten nl. afzuigen. Op 24 april meldt KeukenLoods mij dat ze mijn klacht hebben ontvangen en deze klacht doorgezet hebben naar Etna. Op 14 mei 2020 is er een monteur geweest namens Etna en deze heeft geconstateerd dat de afzuigkap technisch goed is aangesloten maar dat hij niet of nauwelijks afzuigt.
Rapport van de monteur is in mijn bezit.
Op 19 mei 2020 e.e.a. nogmaals per e-mail gemeld aan KeukenLoods met als bijlage het rapport van de monteur van Etna.
In deze e-mail heb ik het voorstel gedaan dat ik bij KeukenLoods een andere afzuigkap bestel, zij mij crediteren voor het bedrag van de Etna afzuigkap en zij bij levering de Etna afzuigkap retour nemen.
Daarna niets meer vernomen. Op 7 juni heb ik KeukenLoods gemeld dat ik niet het idee heb dat ze bereid cq. in staat zijn mijn klacht op een fatsoenlijke manier op te lossen en dat ik mij ga wenden tot de "Klachtenkompas" van de Consumentenbond. Op 8 juni !!!!! reageert KeukenLoods met de mededeling dat mijn klacht is doorgegeven aan Etna, en dat Etna de benodigde onderdelen heeft besteld en dat zij met mij een afspraak gaan maken voor de reparatie??????? Volgens de monteur was er niets defect behalve dat het apparaat niet functioneert dus ik ben nog benieuwd welke onderdelen er vervangen gaan worden.
Naar aanleiding van deze e-mail vanKeukenLoods heb ik ze gemeld dat volgens mij dit antwoord nergens op slaat, dat ik mijn melding aan Klachtenkompas een week aanhoud zodat zij met een beter antwoord kunnen komen. Heb afgelopen week geen enkel bericht van KeukenLoods mogen ontvangen.
Gewenste oplossing
Ik heb het voorstel gedaan dat ik bij KeukenLoods een andere afzuigkap bestel, zij mij crediteren voor het bedrag van de Etna afzuigkap, en zij deze bij levering van de nieuwe afzuigkap mee terug nemen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.