Klacht KeukenLoods.nl: Niet nakomen van afspraken rondom plaatsen keuken

Klachtnummer
# 155330
Gebruiker
Katja
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ruim ácht weken geleden heeft één van de Keukenloodsmonteurs mijn keuken geplaatst. Erg mooi, maar helaas niet af. Er missen wat onderdelen, er is wat beschadigd; één en ander wordt nageleverd. Ik wacht nog steeds, maar hopelijk komt - 9 weken na montage - zaterdag de monteur. Een dag na de montage heb ik gemeld dat er een lelijke plek in mijn natuurstenen aanrechtblad zit. Na meerdere keren vragen begrijp ik dat het zelfs op directieniveau besproken is. Uitslag: jullie komen kijken. Einde communicatie. Tijdens de montage heeft de monteur mijn gloednieuwe tegelvloer beschadigd, gebroken. Nog voor ik uberhaupt 1 dag in mijn nieuwe huis woonde. Kan gebeuren natuurlijk; maar ik had verwacht dat jullie inmiddels - 8 weken verder - met een passende oplossing gekomen waren om de schade te vergoeden. Wekenlang mijn oproep tot een oplossing negeren lijkt me niet nodig. Zelfs na mijn officiele klacht bij jullie hoofdkantoor krijg ik geen reactie. Lukt het via deze weg wel?

Gewenste oplossing

Graag zou ik dat de ontbrekende en beschadigde onderdelen van de keuken daadwerkelijk zaterdag 20 februari gemonteerd worden. Ook wil ik dat er serieus naar mijn aanrechtblad gekeken wordt, en dat het indien het inderdaad om een schade gaat vervangen wordt. En als laatste wil ik dat de Keukenloods de schade aan mijn tegelvloer vergoedt; zij hebben deze immers veroorzaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KeukenLoods.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KeukenLoods.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen